/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Kan man overnatte billigt i Stockholm??
Fra : Slumfret
Vist : 607 gange
50 point
Dato : 25-06-03 13:35

Hej,
Nu har vi bestilt flyrejsen til Stockholm, og den var billig, nu mangler vi bare et sted at sove...
Er der nogen der kender nogle gode billige steder at overnatte i Stockholm el. omegn?
Alt fra B&B til Hotel kan bruges.... bare det er billigt og ikke alt for usselt, helst under 1000 DKK for 3 overnatninger for 2 pers.
Håber I kan hjælpe os til vores lille budget-ferie

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 25-06-03 13:50

Tjah, dette ser da rimeligt ud: http://www.sverige.dk/DSAB/intro.htm

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 25-06-03 15:47

Hej

Jeg har et link her som vi selv har meget glæde af, der kan du søge og se alle forskellige muligheder, og priser.

http://www.hrs.de/cgi-bin/start?HP=-1&NP=401&lang=de&ulog=www6PDg29643&ipl=0a6y0743&ipr=5x350807&USEDB=prod&b_tag=25&b_monat=6&b_jahr=2003&e_tag=26&e_monat=6&e_jahr=2003&&EP=B&lang=dk

PS gælder ikke kun i Sverige men overalt, så det er en god hjælp hvis man skal ud at rejse på egen hånd.

mvh
Bantam

Kommentar
Fra : altformaend.dk

Dato : 04-07-03 10:10

Hej Slumfert,

Prøv evt. at kigge på http://www.stockholm-hoteller.dk/intro.htm,
ellers ville jeg bare tage afsted og prøve lykken. Der findes mange B&B steder i Stockholm, mange der er så billige at de ikke har hjemmesider. Ring evt. til et rejsebureau, de sidder der for samme sag. Prøv evt. Top Rejser A/S, på 74 62 81 11, og spørg efter ferie afdelingen, dem har jeg haft stor held med.
/altFormaend.dk