/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Kan ikke scanne efter installert Win 10
Fra : kimpetersen
Vist : 397 gange
300 point
Dato : 31-08-16 10:43

Jeg har en HP Officejet Pro 8500A 910, som efter overgang til win 10 er begyndt at meddele at der ikke kan oprettes forbindelse til scanneren, men den kan godt udskrive uden problemer.
Er der nogen af jer derude der kan komme med en god ide (jeg syntes at have prøvet HPs ideer uden held).
Jeg får meddelelse at der ikke kan oprettes forbindelse til scanneren. Jeg har prøvet at slette og installere printer/scanner igen.
Hilsen Kim

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 310 point
Dato : 31-08-16 11:36

Prøv at installere nyeste driver fra HP:
http://support.hp.com/us-en/drivers/selfservice/HP-Officejet-Pro-8500A-e-All-in-One-Printer-series---A9/4083864/model/4116998

HP har software som kan hjælpe med print og scanne problemer, måske kan Print & Scan Doctor finde og rette problemet:
http://support.hp.com/dk-da/document/c03287491?jumpid=reg_r1002_usen_c-001_title_r0001

Kommentar
Fra : kimpetersen

Dato : 31-08-16 15:00

Hej o.v.n.
Det er prøvet inden jeg spurgte uden held, og igen lige for lidt siden med samme resultat alle test ok (grøn), men når jeg prøver at scanne meddelelsen "Der kan ikke oprette forbindelse til scanneren".

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 31-08-16 23:06

Prøv med kabel
VH Palle

Kommentar
Fra : kimpetersen

Dato : 31-08-16 23:53

Hej pallebhansen.
Den er sluttet til med kaber.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 01-09-16 17:54

Du kunne jo installere HP Support Assistant?
Så får du adgang til hjælpeværktøjer, eller kontakt HP’s kundesupportteam.
http://www8.hp.com/dk/da/campaigns/hpsupportassistant/hpsupport.html#.V8hOLtSLSKo
VH Palle

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 02-09-16 09:56

Prøv en Win8 driver

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 02-09-16 10:43

http://support.hp.com/dk-da/document/c03287491 Har hjulpet mig flere gange...

Kommentar
Fra : kimpetersen

Dato : 24-09-16 23:27

Hej med jer.
Jeg har prøvet flere gange om dagen de sidste 3 uger at komme ind på Kandu og skrive til jer om hvordan det går. Enten kunne jeg ikke komme ind eller den ville ikke sende det jeg skrev.
Jeg købte en ny Epson printer og kunne heller ikke komme op og køre med den på den stationære , men da jeg lagde den ind på min bærbar kørte det.
Hilsen Kim

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 27-09-16 10:47

Printere kan have deres helt egen liv, men i reglen kan de komme til at køre hvis man finder den rette vej ind...

Kommentar
Fra : kimpetersen

Dato : 27-09-16 11:27

Hej med jer.
Nu er det lykkedes, jeg havde lige gjort klar til at gen installere win 10, da der kom "Anniversary Update (version 1607)", som fik lov at køre (jeg troede at det var sket for længe siden, da min pc er sat til automatisk at opdaterer), men da den genstartede virkede det hele .
Så o.v.n. får point da han kom med det første mulige svar. Det rigtige svar som kom fra MS giver ikke noget det fortjener de ikke.
Manga hilsner Kim

Godkendelse af svar
Fra : kimpetersen

Dato : 28-09-16 22:58

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-09-16 12:06

Godt du fik det til at virke