/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
Køle-svale-skab - findes det mere?
Fra : FrejaFlop
Vist : 327 gange
50 point
Dato : 29-08-16 16:39

Hej Kandu
jeg har kigget lidt på Elgiganten og Wupti osv. - men jeg kan ikke finde et køle-svale-skab som jeg ønsker mig....der er kun køle-fryseskabe. Er man gået helt væk fra Køle-svale ? bruger man nu kun køleskabe?? hvad mener I? nogle gode links?

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 60 point
Dato : 29-08-16 17:13
Godkendelse af svar
Fra : FrejaFlop

Dato : 29-08-16 21:41

Tak for svaret Eyvind.