/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Andre foraer som Kandu.dk
Fra : SubZero69
Vist : 453 gange
20 point
Dato : 25-06-03 08:03

Nogen der kender andre foraer som kandu.dk????

Accepteret svar
Fra : srhansen

Modtaget 30 point
Dato : 25-06-03 08:21

Ikke som Kandu, men mange dårlige efterligninger

Nej, seriøst findes der vel omkring 5 andre forums i dk, men ingen af dem er mig bekendt så alsidige som Kandu. Langt de fleste af dem er omkring kun et tema f.eks computere, mens Kandu spiller på et meget bredere område.

mvh srhansen

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 25-06-03 08:25

Det mest kendte af de fora, srhansen nævner, er nok: http://www.eksperten.dk
En meget stor charme ved kandu er, at man kan linke til andre fora, uden at
nogen tager anstød af det.
Hvis man på Eksperten linker til Kandu, får man en kølle oveni nødden.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 25-06-03 08:29

Nej et så alsidigt og trods alt -->velfungerende<-- forum som Kandu findes efter min bedste overbevisning ikke ......

jeg har osse mest været stødt på IT relaterede steder som f.eks på http://www.iknow.dk/

Men de mange emner som på Kandu er ikke noget jeg har set andre steder ....

Karina

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 25-06-03 08:43

Kort sagt: Kandu er toppen!!!
Det er sikkert også derfor, de er ligeglade med, at man
linker til andre fora.
De ved jo, at de er uden for konkurrence.

Kommentar
Fra : SubZero69

Dato : 25-06-03 08:47

tak.

Det er svar nok.

Kendte fodt eksperten.dk men vidste ikke om der var andre.

//sub

Godkendelse af svar
Fra : SubZero69

Dato : 25-06-03 08:49

Tak for svaret srhansen.