/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Kedeligt??
Fra : Gazi
Vist : 501 gange
1 point
Dato : 24-06-03 22:45

Har der ikke været temmelig kedeligt her de sidste par dage?

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 24-06-03 22:53

Syns' du??

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : Gazi

Dato : 24-06-03 22:57

Ja der har været lidt for mange dårlige tips. Og så for mange spørgsmål om computere og knallerter.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 24-06-03 23:04

Jamen hvad vælger du indlæg after Gazi. Her er da f.eks. nogle indlæg hvor der debatteres, skændes, vitses, og "seriøses". Dem kan du da kigge på.

Mvh
Ram

http://www.kandu.dk/dk/spg/17567
http://www.kandu.dk/dk/spg/17559
http://www.kandu.dk/dk/spg/17318
http://www.kandu.dk/dk/spg/17494
http://www.kandu.dk/dk/spg/16400

Accepteret svar
Fra : skingur

Modtaget 11 point
Dato : 24-06-03 23:07

Og det her:
http://www.kandu.dk/dk/spg/17658

mvh Christina

Kommentar
Fra : Gazi

Dato : 24-06-03 23:15

Jow Jow....det ved jeg godt. Men det ville nu være rart med nogle gode tips med mere.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 24-06-03 23:23

hvad er et godt tip da?

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 24-06-03 23:25

nemlig hvad er et godt tip..???? hvem skal have lov til at bedømme hvilke tips.??

personlig mener jeg at man kun skal have mulighed for at bedømme de tips i de grupper som man abonnerer på så bliver de nemlig bedømt at folk som har interesse for sagen og ikke at folk som vil have ti ledige point.!!!!

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 24-06-03 23:27

flyv liiige hen på det link, jeg ladge.. det er om tips!!!!

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 24-06-03 23:29

hold da op..der er kuk i hjernehalvdelene... bakker snagvendt og staver af h. til! Jeg kan ellers godt stave til "lagde"!!! (En klog mand har fortalt mig at jeg er højre-venstre konfus og derfor altid rammer tasterne i forkert rækkefølge!)

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 24-06-03 23:31

der er jeg gået hen...

Kommentar
Fra : Gazi

Dato : 24-06-03 23:32

Tja..det er jo lidt svært at sige, for det den ene kan bruge, kan den anden ikke bruge.
Men alt hvad man kan få brug for i hverdagen. Sparetips f.eks. eller en måde man kan gøre tingene lettere på. Ja alle må have en masse erfaringer, de kan dele ud af.
Men ikke alle de nytteløse links man selv kan finde på nettet.
Eller hvad mener du tip er???

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 24-06-03 23:35

nemlig det er også min mening..!! hvad skal vi med tips som alle kan finde ved en hurtig søgning på F.eks google

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 24-06-03 23:37

solgaard og gazi.. kunne ikke være mere enig!

Kommentar
Fra : Gazi

Dato : 24-06-03 23:41

Men hvad mener i er gode tips?

Kommentar
Fra : Gazi

Dato : 24-06-03 23:46

Jeg syntes f.eks. det tips skingur skrev om Frappè- kold kaffe var godt, noget jeg kunne bruge.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 25-06-03 00:45

og jeg læste eet om at skrive sit mobilnummer på sit barns t-shirt... det synes jeg er skidesmart og jeg har ikke selv børn!!!

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 25-06-03 03:57

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 25-06-03 10:48

men som man kan se på manses jeg-er-ved-at-brække-mig smiley er det ikke alle, der synes at et sådant tip er godt... viser lidt om vores forskellighed mv, hvilket berettiger tipsene til at forblive som de er!

Kommentar
Fra : Gazi

Dato : 25-06-03 11:11

Ja det var et godt tips og det er ihvertfald sådanne tips jeg syntes er brugbare.
Men manse kan måske bruge det senere, hvem ved

Godkendelse af svar
Fra : Gazi

Dato : 25-06-03 11:28

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 25-06-03 12:03

Helt sikkert Så kan alle børneloggerne finde frem til hvor ungerne bor,de
kan bare stå uden for børnehaven og skrive alle nummrene op,så har de noget at vælge i mellemog så ind på krak søgemaskine.
Nej,Jeg ved ikke hvor god ide det er,at alle har adgang til mit/andres nummer,det
kunne jo nok skabe nogle sjove situationer.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-06-03 17:25

Ja - du har ret Manse9933 - men.
Mobilnummeret behøver jo ikke stå med stort som en fodboldtrøje, men diskret og så kan man bare lære "ungen" at pege.
Hvis det bruges rigtigt, syntes jeg det er en god idé.
Emesen.