/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
omdrejningstæller
Fra : jonas12345
Vist : 421 gange
240 point
Dato : 24-06-03 22:22

hej, jeg vil meget gerne vide hvordan man tilslutter omdrejningstællern på min helt ny renoverede puch monza i kan sende mig en mail på jonas@holmgaard.com

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 25-06-03 12:15

Pu-Ha det er en af de svære. Der er jo hele tre ledninger, og forbinder man dem forkert virker det ikke!!!
Dette er mit svar, når man udlover hele 20 point.

MVH

Kommentar
Fra : jonas12345

Dato : 25-06-03 13:26

det må du meget undskylde men det er første gang jeg noen sinde bruger kandu.dk så jeg har ikke så mange point endnu og jeg skal også lige finde ud af hvordan det virker men nu har jeg da fået 20 point oveni

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 25-06-03 13:46

Du har meget generøst smidt 220 oveni!

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 25-06-03 13:51

Hej Jonas, det er ikke for at fornærme dig jeg skrev som jeg gjorde.
Men jeg har svaret utallige, som havde et spørgsmål, ligesom dig. Når man så havde brugt tid og kræfter på at give dem et godt svar, gad de ikke afslutte spørgsmålet, de står faktisk åbne endnu (nogle af dem er over et år gamle)
Finder lige hvad du søger, kommer tilbage

MVH

Kommentar
Fra : jonas12345

Dato : 25-06-03 13:53

ok mange tak jeg lover at jeg acceptere dit svar hvis det står præsis hvordan og jeg gør det ligeså snart jeg har fået svaret

Accepteret svar
Fra : viskinge

Modtaget 240 point
Dato : 26-06-03 07:19

Nu fandt jeg langt om længe hvad jeg ledte efter (det er lang tid siden, jeg sidst har lavet Puch)
Der er faktisk kun 2 ledninger der skal forbindes, stel går gennem huset.
Den ene ledning (sort) er til lyset i omdrejningstælleren, sidder på (parallet) med de andre sorte i forlygten.
Den anden (sort/hvid) skal forbindes til de gule ledninger. De er flere steder feks. i lyskontakten, stikforbindelse i forlygten (spadestiksfordeler) og i kronmuffe ved motoren. Den gule ledning kommer fra den nederste, yderste spole i svinghjulet.

Håber det var nok, ellers kom tilbage.

MVH

Godkendelse af svar
Fra : jonas12345

Dato : 26-06-03 09:45

Tak for svaret viskinge.
det er nok til at jeg kan tilslutte den