/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
kabale edderkoppen
Fra : fruSkrap
Vist : 900 gange
200 point
Dato : 24-06-03 21:57

hvor kan man downloade den kabale der hedder edderkoppen - den er vist standard i winME.
venlig hilsen
fru Skrap

Kommentar
Fra : stormfeldt

Dato : 24-06-03 22:10

Hej fruSkrap

Hvilken kabale er det, jeg synes det siger mig noget men ???? kan ikke komme i atnke om det. men prøv at kigge her.

http://www.goodsol.com/
http://www.semicolon.com/
http://home1.stofanet.dk/wfg/andrespi.htm#Kabale

jeg elsker nemlig også kabaler.

Stormfeldt

Kommentar
Fra : dk

Dato : 24-06-03 22:17

Hejsa

mener ikke du kan hente den, da det er et microsoft program (spil)
det er rigtigt nok, den er standard i win ME og XP/2000
hop en tur i kontrolpanel >> tilføj/fjern programmer >> windows komponenter >>
tilbehør >> spil >> detajler, her kan du se om du har installeret den eller ej
der skal være hak ud for den, hivs den er installeret ellers sæt et hak og >>ok

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 25-06-03 11:09

og det er verdens bedste kabale !!!!!

Kommentar
Fra : poularne

Dato : 10-10-03 00:06

der er ingen tvivl om at du kan hente den på nettet, prøv ved Windows da den automatisk var der da jeg indstallerede windows XP

mvh. Poul-Arne

Accepteret svar
Fra : dk

Modtaget 200 point
Dato : 17-11-03 11:04

Hvis du har fået løst dit problem, vil du så lukke dette spørgsmål ?

Godkendelse af svar
Fra : fruSkrap

Dato : 17-11-03 11:44

Tak for svaret dk.
Uups - ja spørgsmålet skal jo lukkes.
Problemet er - om ikke løst så dog opklaret - man ikke køre edderkoppen i win98
- - men man kan da heldigvis så meget andet.
Venlig hilsen
fru Skrap