/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Problem med visning af Goggle Earth
Fra : 2100
Vist : 286 gange
50 point
Dato : 16-07-16 14:55

Efter at havde downloadet Google Earth, visen den med flere lag (farver) hvad kan det skyldes.

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 50 point
Dato : 16-07-16 18:25

Prøv indstillinger = vis kun kort, der er flere at vælge mellem

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 17-07-16 02:21

Der er områder hvor der mangler satellitfotos, indtil de kommer ind har man valgt at sløre med de farver der måtte passe, men selv der kan man se veje og jernbaner som streger hvis man har valgt visningen, de billeder som man kan uploade vises også med ikoner.
Det fremgår af nettet at programmet ikke fungerer godt med Win 8 og 10, jeg har dog ikke oplevet problemer.

Godkendelse af svar
Fra : 2100

Dato : 17-07-16 13:28

Tak for svaret mig-selv.