/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Kandu i Roskilde festival ?
Fra : emesen
Vist : 481 gange
20 point
Dato : 24-06-03 19:27

Hvis der er Kandu-brugere i Roskilde festival.
Hvordan går det, er vejret til at holde ud.
Er der go' musik.
Må vi få en lille rapport.
Emesen.

Kommentar
Fra : beckski

Dato : 24-06-03 19:31

vejret var af lort i går, men bliver kanon nu og frem til slutningen.

Kommentar
Fra : beckski

Dato : 24-06-03 19:31

musikken starter først rigtigt torsdag, men campingscenen har vist god stil

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-06-03 19:37

Ostemanden er der jo også, så hvis han glemmer det, kan besckski, hvis du er til Roskilde Festival så lige hilse min søn fra mig. Han står i en af ølboderne, for at SÆLGE ØL. Kendetegn: Han er sikkert i et godt humør.

sommerhilsen ans

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 24-06-03 19:40

Jamen det må i da

Jeg er lige hjemme for at hente et par ting, og tager afsted igen kl. 0800 i morgen tidlig... Men på festivalen er der opsat små "hytter" hvor man gratis kan gå ind og låne en computer med internet, hvorved jeg derved kan "reportere" fra festivalen...

Indtil videre er der ikke sket det store på roskilde festivalen ang. musikken... Det eneste band af større navne der har givet koncert er Soft Porn (DK mestre i rock '98)... Ellers tjittes der bare, og hygges og skylles bajere ned

Jeg er selv placeret i east camp, men campingarealet er et MEGET stort område, og nu skulle der være omkring de 35.000-40.000 deltagere... Fra på torsdag af vil vi være ca. 70.000 mennesker på området...

For dem der er lidt forvirret mht. camping, kan jeg fortælle at Man kunne i år for første gang købe TO slags billeter; en billet der gælder fra Søndag d. 22/6 kl. 0800, eller en billet der gælder fra torsdag d. 26/6... For det er først på torsdag at det RIGTIGT går løs

Metallica skal spille Torsdag kl. 22... og DEM skal jeg høre ... ELSKER metallica nemlig

Men skal nok holde jer informeret... Men ellers så SPØRG, da det er lidt svært at skrive generelt om festivalen, da der sker så meget her

MVH Ostemanden

NB: Der står skrevet at "stoffer IKKE toleres på festivalen"... AHEM! Smid lige de 99% der ryger et eller andet end tobak

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 24-06-03 19:41

ans, ved du ikke hvilken bod din søn står i?????? Altså hvorhenne? I east eller west camp???

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-06-03 19:52

Til ostemanden!

Min søn ringer senere, han er ved at slå endnu et telt op. Om det er endnu et telt, ved jeg ikke, det kunne jo være det han slog op søndag, som er blæst omkuld?

ans

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-06-03 19:57

Et lille "pløk" råd. Sæt pløkkerne vinkelret på den line de skal holde i jorden, det giver den største trækstyrke.
Emesen.

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 24-06-03 21:13

ved det, emesen (er selv spejderleder ), og en plastikpløk holder utrolig meget bedre end en metalpløk, da den er sværre at dreje i jorden, eftersom det er en "stjernepløk"

MVH Ostemanden!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-06-03 15:36

Seneste melding, jeg har fået fra Roskilde var fra min søn. Lidt af en nedtur for ham og hans venner. Havde sat telte op søndag og i går tirsdag var et telt samt en pavillon stjålet. Nedtur for dem, men de klarer sig. De skal jo også stå i en ølbod, og det gør de af egen fri vilje

Min søn bor og "arbejder" i west

ans

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 27-06-03 16:42

ostemanden lovede vist at fortælle om Roskilde Festival.
Men jeg tror desværre, at Metalica som han skulle hen og høre i går, har blæst hjernen ud på ham. Så når/hvis hans hjerne kommer tilbage, kan det være at vi hører fra ham.
Emesen.

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 27-06-03 19:16

Hey emesen! (og alle jer andre)...

Tjaa, metallica blæste ud, men heldigvis ikk min hjerne Men Metallicas koncert var noget af det fedeste der er sket for mig... Og det bliver helt sikkert ikke sidste gang at jeg hører en koncert... Men jeg vil egentlig ikke stå og anmelde den... Hvis I vil have en anmeldelse, så tjek Ekstra Bladet eller BT, da jeg skal stille op i kø til Iron Maiden koncert

MVH Ostemanden

Accepteret svar
Fra : ostemanden

Modtaget 20 point
Dato : 29-06-03 01:16

Hejsa alle... Så er jeg hjemvendt efter ca. 1 uge med fed rock, fed stemning og alt det der...

Jeg ved godt at det er tidligt at jeg er hjemme, men der er jo nogen der må på arbejde mandag morgen, og jeg vil også gerne have en lille fridag om søndagen...

Men jeg ved ikke rigtigt hvad jeg egentlig kan nævne, andet end at den lokale avis "roskilde daily"s hjemmeside befinder sig HER: http://www.roskilde-daily.dk/ ... Her kan læses alt sladder om turen, koncert-anmeldelser og meget andet... Så alt det vil jeg undlade at skrive...

Men til alle dem der har fordomme om Roskilde Festivalen, vil jeg lige sige:
Du bestemmer HELT selv hvilken oplevelse du vil have... Vil du være FULDSTÆNDIG i den tredje verden mht. stoffer og alkohol, så er det muligt, men det modsatte er BESTEMT også muligt... Men det er en UBESKRIVELIG oplevelse, der SKAL opleves, hvis man er til musik og åbne mennesker (og selv er et åbent menneske)...

Men til alle dem der siger at det ikke er andet end sex, stoffer og vold med musik i baggrunden, har jeg det her at sige:
DET ER HVAD DU GØR DET TIL!!! Du kan sagtens være ædru og stofri hele ugen, og volden ser man ikke meget af... Faktisk kan man kalde det for en kærlig festival, eftersom folk virkelig er åbne og snaksagelige...

KONKLUSION:
Jeg mener at det var ALLE pengene værd, men jeg er jo også STOR fan af metallica.. Så hvis du er til rock og samvær, er dette en rigtig god ide... PRØV DET! Det er det eneste jeg kan sige...

Godkendelse af svar
Fra : emesen

Dato : 29-06-03 20:33

Tak for fesival rapporten ostemanden.
Det er rart at høre om stedet på en positiv måde.
Emesen.