/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Kandu sletter spørgsmål?
Fra : bentjuul
Vist : 772 gange
51 point
Dato : 08-06-16 16:18

Kandu.dk udøver censur overfor den kritik jeg rejste om sites dårlige vedligeholdelse.
De har simpelthen slettet mit spørgsmål http://www.kandu.dk/spg176288.aspx hvilket jeg finder stærkt kritisabelt da det alene handlede om hvor dårligt sitet kørte og hvor ligeglade ejerne af sitet var.
Spørgsmålet blev slettet efter at jeg satte den email ind som jeg modtog d.d. fra Rasmus Andersen, men her er den igen:
[CITAT]Hej Bent

Tak for din e-mail.
Vi kender godt til problemet og mener det var et netværksproblem der var skyld i disse flaskehalse som gjorde, at brugerne fik timeout. Vi skulle meget gerne være oppe igen (håber vi) J

Etsoft har intet med Kandu.dk at gøre de hoster bare vores domain.

Med venlig hilsen / Best regards

Rasmus Andersen
Servicemedarbejder
CITAT]
Det er nye linier fra kandu.dk, men kandu skal være klar over at de kan ikke overleve uden os brugere. Og jeg vil fortsat være kritisk hvis sitet ikke vedligeholdes ordentlig.

Det ville klæde kandu.dk at bringe mit spørgsmål tilbage på siden, og så lade bananstater om at udøve censur.

Accepteret svar
Fra : marken84

Modtaget 61 point
Dato : 08-06-16 16:23

Jamen det er jo da klart det er blevet slettet:

Citat
Dette spørgsmål er blevet slettet
Dette spørgsmål er blevet slettet, og kan derfor ikke vises. Grunden til denne sletning kan være, at indholdet af spørgsmålet var krænkende overfor en eller flere personer, eller at spørgsmålet indeholdt ulovlige informationer.

Med venlig hilsen

Teamet bag Kandu.dk

Du må sandelig ikke kritisere Kandu

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 08-06-16 16:49

marken84> Kandu kan ikke tillade sig at slette mit spørgsmål ud fra det de gør det, idet der står intet i mit spørgsmål og svar som ikke er almindelig viden på nettet.
Jeg tror snarere at kandu ikke bryder sig om at se på skrift at de misligholder deres annoncører og brugerne ved at undlade at vedligeholde sitet.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 08-06-16 16:53

Jeg syntes Kandu er et godt forum, og er glad or at kunne hjælpe og blive hjulpet.

I er bare nogle gamle utilfredsere- nemlig.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 08-06-16 16:59

Du har sikkert ret Eyvind og Kandu's næste reaktion er vel at blackliste mig for min kritik....

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 08-06-16 17:05

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 08-06-16 18:19

bentjuul Det var helt og aldeles ironisk ment...

Selvfølgelig skal de da holde deres systemer i orden og må da også tåle noget kritik af den manglende styring der ofte er på sitet...

Op i revyen med det, hvis de ikke snart opper sig dør sitet jo.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 08-06-16 22:05

Det kunne måske have noget med ??????????????????????????? opdateringer af spørgsmål og svar at gøre ? ELLER´s ER DET FANDME UHØRT.
Siden her, går som en synkende skude - der ikke rigtig kan bestemme sig for at synke eller...... og BRUGERNE skal STÅ FOR SKUD

MEGET DÅRLIG REKLAME FOR ET FIRMA DER IKKE VIL NÆVNES.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 08-06-16 22:16

Men det beviser så at de kommer herinde (trods alt) - men ellers er ragende lige glade med at svare på tiltale..

Jeg kunne tænke mig at det næste bliver blacklistede brugere, der forbliver negative mod siden.
Citat
og så lade bananstater om at udøve censur.

Gad vide hvad farve? DE (Kandu´s ejer) stemte på, ikke for at være Racist

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-06-16 16:55

Jeg er stadig i tvivl om hvem, der "ejer" kandu !!!!!!!!!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 09-06-16 17:12

Ans....................det gør da google's reklamesyndikat.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-06-16 18:43

Eyvind, så ved du måske også hvorfor, bentjuul fik slettet sit spørgsmål

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-06-16 19:21

Ja da - han var for åbenmundet. .

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-06-16 09:04

Mystisk for jeg fik beskeden: Dette spørgsmål er blevet annulleret.

Dermed regnede jeg med at det var bentjuul (..måske uforvarende?) som selv havde slettet spørgsmålet.

Eneste grund til at kandu skulle slette et sådant spørgsmål ville være at bentjuul evt. skulle være kommet til at afsløre Rasmus' arbejds- eller private emailadresse i gengivelsen (CITAT) af svaret. Da kunne de have nøjedes med at slette indlægget.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 11-06-16 09:55

Jeg har ikke afsløret noget som helst alt er på nettet, jeg tror nærmere at kandu ikke vil kritiseres for deres misligholdelse af sitet og derfor skulle spørgsmålet slettes.
Men jeg morer mig lidt over at brugere der normalt har en kommentar til hvad som helst har holdt sig helt væk. Sikkert fordi de er bange for at kandu vil hælde dem ud.
Jeg vil altid ytre mig når kandu kører så elendigt som de seneste uger. Og så må jeg tage konsekvenserne af det, når der ikke er ytringsfrihed på kandu.dk

God weekend

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-06-16 11:11

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-06-16 15:37
Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 11-06-16 16:23

Kommentar
Fra : omahexen

Dato : 13-06-16 08:43

Vil gerne vide,om der er noget der ligner "Kandu",ikke " Eksperten"den synes jeg er endnu ringere,ikke fordi at "Kandu" er så dårlig,men det kræver altså en del tålmodighed.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-06-16 10:34

omahexen -> Om end i en lidt anden boldgade:

http://verdensnavle.dk

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : bentjuul

Dato : 15-06-16 07:41

Tak for svaret marken84.