/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Er denne el-køletaske god.
Fra : Eyvind
Vist : 361 gange
100 point
Dato : 01-05-16 19:32

Hej
Nu prøver jeg igen at finde en nogenlunde køletaske til bil og hotel.
Jeg har kigget på denne:
https://www.conradelektronik.dk/K%f8leboks-Ezetil-12-V,-230-V-Bl%e5-,-Hvid-20.6-l.htm?websale8=conrad-dk&pi=1409692&ci=SHOP_AREA_17271_0822018

Den skal holde nogle Cola og et par madder kolde på turen gennem Danmark og Nord-Tyskland.
Vi gider ikke rigtig de Cafeteria undervejs. Det er hyggeligere, at finde en grøn plet et sted.

Accepteret svar
Fra : prosat

Modtaget 110 point
Dato : 01-05-16 20:28

Den du har set på fås billigere, de fås på tilbud i mange forretninger, tjek evt. Harald skral, eller T-Hansen.

Skal du købe noget kvalitet køling skal du købe en med kompresser som normal kan fryse også, hvis man har brud for det.

De sælges også på tilbud her i foråret, er set til 1000kr.

P.s kører både 12 volt og 220 volt.

prosat

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-05-16 20:43

Jeg skal ikke bruge en fryser - kun køle et par madder og et par Cola.
Nå men nu prøver jeg den..............så må jeg se hvad den kan.
Jeg skal alligevel købe noget elektronik.

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 01-05-16 21:05

Tak for svaret prosat.
HN og TH har jeg været hos, men de er fysisk for store.
Og nu r den bestilt.

Kommentar
Fra : prosat

Dato : 02-05-16 06:47

Held og lykke med tasken, et lille tricks, hvis du har en "billig" køletaske og man skal køle vand/øl
og køletasken står på fast grund, kan man med fordel hælde et par liter vand i den når man køler, dette gør at køletasken virker 50% bedre da kold vand er bedre til køling en luft.

Prosat

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-05-16 21:21

Køletasken er kommet og afprøvet med 230v
Den trak ned til +11° og det passer med det lovede på ca 16° under omgivelsestemperaturen.

Den er endnu ikke afprøvet med 12v

Den er nem at rengøre, og hele mekanikken sidder i låget, som er aftageligt.