/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
opdatering
Fra : omahexen
Vist : 294 gange
100 point
Dato : 25-04-16 08:55

Jeg bruger Microsoft office Outlook 2007 på både min smartphone og min PC.Mine e-mails kan jeg læse meget før på min smartphone,end på min PC.Kan man opdatere noget på PC,en,så jeg modtager mailene samtidig ? Jeg bruger TDC.Lige et tillægsspørgsmål,når jeg skriver på Kandu kan jeg se,at mange af de bogstaver jeg har trykket forsvinder.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 25-04-16 13:01

Måske du kunne have glæde af IOBIT http://www.iobit.com/en/advancedsystemcareprob.php?

Kommentar
Fra : omahexen

Dato : 29-04-16 08:13

Min PC,er hurtig nok,det er mail indbakken der er sløv,og jeg vil ikke købe flere programmer,som man ikke ved,om de hjælper,der må da være en løsning direkte på computeren.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 29-04-16 08:20

Citat
jeg vil ikke købe flere programmer

Nu drejer det sig absolut ikke om at købe - programmerne fungerer super i den gratis udgave, men hvis du ikke vil prøve hjælper det jo æ' så møj' -
Det kan som jeg skrev, hjælpe utroligt meget på dine problemer...

Kommentar
Fra : omahexen

Dato : 30-04-16 08:39

Jeg har nu instalt progrmmet,mn hr ikke hjupet,som du nk kan se.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 30-04-16 09:34

Nu er det jo ikke nok blot at installere programmet man skal jo også bruge det - måske du skulle få fat i en kyndig PC bruger i dit område...

Evt. https://aeldresagen.dk/ i dit område