/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MacOS / Spørgsmål
10  hawaii7 570
Ipad, vælge 9.7" eller 12.2"
Fra : nosunshine5
Vist : 356 gange
100 point
Dato : 24-04-16 19:30

Jeg skal vælge mellem en Ipad 9.7"eller 12.2".

Den skal bruges på farten i tog, bus og ellers ventetid i mellemtiden på farten.

Samt jeg vil have et usb tastatur til den, til når der skal skrives mere.

Spørgsmålet er bare hvad er mest praktisk- den på 9.7 eller 12.2?

Jeg har stået med dem i butikken og den store virker lidt klodset hvis jeg skal bruge den i bus kunne jeg forestille mig.

Den skal ikke bruges til tungere programmer, som store spil. Men mest til at streame og se film, læse nyheder, skrive lidt emails, undervejs.

Og så til at skrive når der er kursus eller arbejde, hvor der er bord at være ved. Derved et transportabelt suplement til computeren hjemme, ikke erstatte den...

Hvad er mest anvendligt, den store eller den lille? Hvad er dine erfaringer.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-04-16 20:35

Min 10.1" tablet har en passende størrelse til at tage med på ferie.

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 100 point
Dato : 24-04-16 23:45

Citat
Jeg har stået med dem i butikken og den store virker lidt klodset hvis jeg skal bruge den i bus kunne jeg forestille mig.

Så tager du bare den mindste med hjem - husk kvittering inden du smider den i lommen.

har set mange mennesker der står med en ´tåbelig´ stor genstand de ikke ved hvad de skal gøre ved eller bruge/ gemme - men det er som små børn/ ½ voksne komfirmanter.

Men selv bruger jeg aldrig andet end mobilos, når jeg skal finde ud/hjem, men din skal sikkert bruges til andre ting og sager.

NB hvad gjorde man før telefonerne blev opfundet? det er efter hånden en PLAGE uden lige.
Stærke scener af livsvigtige tlf samtaler = som sikkert kunne vente til man kom hjem:

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 24-04-16 23:52

Minder mig lidt om denne film ? menneskelige reservedele:

Citat
http://www.youtube.com/watch?v=sXiRZhDEo8A

Og ellers held og??

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 24-04-16 23:53

Øv altså

Godkendelse af svar
Fra : nosunshine5

Dato : 25-04-16 09:12

Tak for svaret mig-selv.

:) ja hvad gjore vi før mobil-tlf? :D

Det er lidt en tankevækkende video i ligger op der. Opmærksomhed på omgivelsrne, ellers æder sabeltigeren en. _D

Jeg køber den lille og beholder kviteringen, man ved jo aldrig. :)