/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Erstatning for ipod
Fra : trimare46
Vist : 351 gange
300 point
Dato : 23-04-16 17:47

Findes der et androidbaseret produkt i stil med en ipod.
Altså noget der kan gå på internettet uden at det også er en telefon.
Og i samme størrelse som en mobiltelefon.

Kommentar
Fra : Thomas_Mygind

Dato : 23-04-16 19:42

Hvorfor ikke bare købe en android telefon og så IKKE sætte SIM-kort i ?

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 23-04-16 19:53

Det duer ikke, da jeg ikke må have udstyr med 3 og 4 g teknologi med på arbejde. Jeg arbejder på boreplatform i norsk sektor, og der er det forbudt med mobiltelefoner

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 24-04-16 00:26

Nu skal vi lige have en ting på plads (hvis den skal gå på nettet nettet uden 3/4G så skal der være wifi som man kan koble sig på

http://alatest.dk/anmeldelser/mp3-afspillere/creative-zen-x-fi/po3-61603377,287/

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 24-04-16 06:12

Det er vel også det en ipod gør, eller hvad.
Så ja, det er lige det jeg efterspørger

Kommentar
Fra : kimpetersen

Dato : 24-04-16 08:05

Er du sikker på at du ikke må eller er det fordi det ikke kan række der ud?

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 24-04-16 09:38

Man må ikke medbringe mobil der hvor jeg arbejder.
Så shell opererede platforme må man godt, men ikke hos statoil.
Og iøvrigt er der heller ingen dækning udover satellit, og det er rædsomt dyrt.
Så et wifi baseret apparat i lommeformat med Android styresystem er hvad jeg søger, i al sin enkelthed.

Accepteret svar
Fra : kimpetersen

Modtaget 300 point
Dato : 24-04-16 18:33

Jeg har en Samsung note 2 som klare det uden problemer over mit eget netværk.

Godkendelse af svar
Fra : trimare46

Dato : 25-04-16 10:35

Tak for svaret kimpetersen.

Kommentar
Fra : kimpetersen

Dato : 25-04-16 13:30

Hej trimare46.
Velbekomme jeg håber at du for glæde af det.
Hilsen Kim