/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
kan komme på nettet , men ikke på mine m~
Fra : foxterrier
Vist : 1557 gange
200 point
Dato : 24-06-03 09:38

Outlook express kan ikke startes . Programmet kunne ikke åbne Meddelelseslageret i Outlook Express. Computeren har ikke mere hukommelse, eller disken er fyldt op. Kontakt Microsoft support for at få yderligere vejledning (0x80040154,2)

Næste besked
Outlokk express, kan ikke startes, fordi MSOE.DLL ikke kan intialeseres

Kan i hjælpe mig med dette, jeg vil nødig miste mine mailes samt de adresser, som jeg har liggende.

Jeg har masse af plads på min pc. – HVAD skal jeg gøre ????

uvidende om på dette feldt - så besvar venligst så man kan forstå det.
altså ikke så meget teknisk sprog.

TAK

Accepteret svar
Fra : dk

Modtaget 210 point
Dato : 24-06-03 09:48

Hejsa

se her
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;da;249893

ms har deres egen løsning på dette.

Godkendelse af svar
Fra : foxterrier

Dato : 24-06-03 19:28

Tak for svaret dk.

Kommentar
Fra : magnhild

Dato : 11-08-03 17:15

Jeg har scannet min computer og havde virus, scannet den igen idag og den er nu ren, men har stadig problemer med at komme ind i outlook da der vises msoe.dll, og jeg har prøvet hele dagen i går samt idag uden resultat, jeg har formatereret den og installeret det jeg havde i forvejen og scannet efter det, ingen virus. Den virusser jeg havde var "trojan og bugbear", to grimme orme... jeg håber I vil hjælpe mig