/ Forside/ Karriere / Udlandet / Import/Eksport / Spørgsmål
10  PARKENSS 410
MOLOKYLE se ind
Fra : anuarak
Vist : 674 gange
500 point
Dato : 18-04-16 18:13

jeg skylder dig point for svar på et spørgsmål

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 18-04-16 21:44

Citat
MOLOKYLE se ind

Han har sikkert glemt brillerne.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 19-04-16 13:12

Citat
Han har sikkert glemt brillerne.

Eller også er han totalt ligeglad med de ubrugelige points...

Accepteret svar
Fra : Mosebaek

Modtaget 500 point
Dato : 19-04-16 17:32

........... eller med Kandu, i det hele taget. Der sker godt nok ikke meget herinde.
Efterhånden er det vist kun een tre fire stykker, af os gamle ormstukne pensionister, der bevæger sig lidt rundt i foretagendet.

Lige før man savner de gamle rebeller, som Dulcona Klumme / Krummen og Arne Jacobsen.

M.

Godkendelse af svar
Fra : anuarak

Dato : 19-04-16 18:58

Tak for svaret Mosebaek.
Så er du et par point rigere - det er dejligt at der er nogle der kan hjælpe når det kniber med overblikket

Kommentar
Fra : anuarak

Dato : 19-04-16 19:01

ja så har jeg lavet ged i den igen -- det er ikke noget nyt - jeg giver op - behold du bare de point Mosebaek -- undskyld mhv anuarak

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 20-04-16 11:41

Selvtak anuarak.
Citat
ja så har jeg lavet ged i den igen -- det er ikke noget nyt - jeg giver op - behold du bare de point

Jeg har såmænd prøvet det samme. Ville også tildele en person nogle point, for god hjælp. Så var der en hel anden der svarede. Og uden jeg så rigtig efter navnet, accepterede jeg, og han løb med "gevinsten".
Så det gør jeg aldrig mere. Ellers går jeg ikke meget op i det mærkelige point system.
Lige nu har jeg over 11000 af slagsen. Derfor returnerer jeg dine point. Så må vi se, om du "ser ind".

M.