/ Forside/ Karriere / Udlandet / Import/Eksport / Spørgsmål
10  PARKENSS 410
billeder til spørgsml
Fra : anuarak
Vist : 711 gange
100 point
Dato : 16-04-16 11:12

Hvordan tilføjer jeg billeder til et spørgsmål ?

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 110 point
Dato : 16-04-16 11:28

Du går ind på www.peecee.dk
Der kan du oploade billeder.
Og så vises en adresse du kan lægge ind her på siden i dit spørgsmål.

Husk det er et åbent forum, så du ikke viser personlige data.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-04-16 11:29

Du kan f.eks. bruge peece.dk

Her en lille guide
http://www.123hjemmeside.dk/klaudi/49679823

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-04-16 13:10

Ps. Det gør 'vi andre' : http://peecee.dk/upload/view/437529

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-04-16 13:20

Alternativet er at du opretter dig som bruger på et gratis webhotel som f.eks. :

https://www.one.com/

Så kan du uploade dine billeder til en mappe dér og så lægge et link til netop den fil du vil vise eller lade andre brugere hente her på Kandu.dk

Det behøver ikke begrænses til billedfiler: Websider, Lyd, Video, Programmer, Scripts, Kildekode i klartekst (*.txt filer) osv.

Valget er dit, men husk at det er DIG som er ansvarlig for indholdet på dit 'Hotel' og det indhold du eventuelt offentliggør her på sitet
http://kandu.dk/rules.aspx
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 16-04-16 18:41

Hej Molokyle. Hvordan kan man gratis lægge billeder op på one.com Jeg mener at man skal have sit webhotel og domæne registreret der....... og betale for det. Jeg har faktisk 4 domæner + webhoteller på one.com
Ingelein

Godkendelse af svar
Fra : anuarak

Dato : 16-04-16 19:05

Tak for svaret Eyvind.
jeg prøver dette link

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-04-16 19:40

Du kan jo prøve her i tråden.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-04-16 21:30

ingelein -> Jeg læste på en Google søgning efter; "Gratis hjemmeside host":
Citat
Gratis hjemmeside hosting - One.com?
Annoncewww.one.com/Hjemmeside?
Vælg dit domæne & opret hjemmeside! Fri email, blog og support – Mere?
Ej Tilfreds? Penge Retur! · Hele Danmarks Webhotel · Mere end 1 million kunder
Hjemmeside ProgramDomæneEmailWeb Hosting

Sig mig... Står der ikke Gratis som første ord i sætningen?
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-04-16 21:36

Ps. Prøv selv at lave søgningen på Google ingelein

https://www.google.dk/search?client=opera&q=Gratis+hjemmeside+host&sourceid=opera&ie=UTF-8&oe=UTF-8

Det står som nr. 2 link hos mig.

nr. 1 Wix stoler jeg ikke på jf.: http://www.kandu.dk/spg175929.aspx

nr 3. WordPress er en TRIAL 'ting'.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : anuarak

Dato : 16-04-16 22:06

Eyvind jeg prøver lige om det virker
Det er meningen at jeg ville spørge i en tråd om dette:

http://peecee.dk/upload/view/458754
http://peecee.dk/upload/view/458755

Er der nogen der kan fortælle mig hvad dette er - det ligner en skumklat og er opstået på en dag (nat) - det befinder sig på en gammel træstamme af en gran - det har en nubret (ru) overflade - jeg har aldrig set sådan en før .

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-04-16 07:39

Dine billeder vises fint
Gøgespyt:

http://www.havenyt.dk/spoergsmaal/dyr_i_haven/2228.html

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : anuarak

Dato : 17-04-16 08:24

</MOLOKYLE>
TAK for informationen Molokyle - ja så bliver den ikke sendt til en tråd - jeg forsøger at give dig point for svaret - mhv Anuarak

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 17-04-16 08:52

Molokyle, så læs videre! Her er det eneste, der er gratis nemlig et program i one.com til at bygge hjemmesiden med. ........... Når du har købt et domæne, et eengangs startgebyr og derefter ca. 165 kr + domæne 45 kr om året for det mindste webhotel......
Tror du at jeg er så dum at jeg betaler for noget, som er gratis?
www.tavlhoj.dk
www.taulhoj.dk
www.strikinge.dk og et domæne mere, hvortil jeg kun har sikret mig navnet.
Ingelein

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-04-16 09:14

Anuarak - Husk at fodre den lille kanin.

Og ja - det virker fint.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-04-16 19:37

ingelein -> Det er ikke dig, men MIG som er dum !
..fordi jeg troede; at når der står gratis, så betyder det gratis.
Iøvrigt ved jeg udmærket godt at: Intet i livet er gratis. Det KOSTER at komme i Paradis.
</ITiot>

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 17-04-16 19:52

@Molokyle. Sådan er det nu engang og en måde at lokke folk på. Havde jeg ikke selv haft de nævnte domæner hostet det sted, ville jeg også have troet på "gratis". Det er da også gratis at læse deres annoncer
Ingelein

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-04-16 20:00

Citat
Det er da også gratis at læse deres annoncer

NIXEN_BIXEN !! ingelein
Det koster Tid & Båndbredde.
</MOLOKYLE>