/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Vinduesvasker
Fra : vivian67
Vist : 459 gange
50 point
Dato : 16-04-16 10:23

Jeg overvejer at købe en vinduesvasker. Nogen der vil dele deres erfaringer. Hvilken model har du og er den til noget eller er det bare endnu en af de ting der kommer til at stå i skabet?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 16-04-16 10:29

Jeg har en lignende denne, bare med lang skaft - og den klarer mine vinduer med 5 stjerne *****
http://www.harald-nyborg.dk/p2463/vindues-og-fliseskraber

Kommentar
Fra : vivian67

Dato : 16-04-16 10:33

Tænkte mere på en elektrisk

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 16-04-16 10:34

Læste det..
Og så var det en EL du ville have - det må være ´dovenskab´.

Glemte at min har svamp på den anden side, så bare dyp i vand/ vask/ skrab og vinduet er rent på 2 minutter

Kommentar
Fra : pbp_et

Dato : 16-04-16 12:30

De professionelle bruger en spand vand med 1/4 tsk. sulfo, en svamp, et vaskeskind og en gummiskraber. Det gør jeg også, og det virker. Det er altid en god ide at kigge på dem, der ved hvordan (know-how).

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 16-04-16 15:39

Bilka har lige nu tilbud på en elektrisk...

Accepteret svar
Fra : ingelein

Modtaget 50 point
Dato : 16-04-16 18:48

Ja, jeg ville også have forsvoret at investere i en vinduesvasker, f. eks fra NILFISK. Har hidtil klaret mig fint med skraber og blød børste til mine 21 vinduer på stueplan. Så fik jeg en NILFISK vinduesvasker forærende og blev mega glad for den. Det er faktisk lidt sjovt at bruge den. Resultatet bliver helt uden løbere. Grejet fylder lidt, men jeg har min pakket ned i en lille klodskasse, så det hele er ved hånden.
Ingelein

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 16-04-16 20:51

Min ligger bare i skabet.
Den er for stor og tung at stå med. Meget lettere med en gammeldags skraber

Godkendelse af svar
Fra : vivian67

Dato : 30-04-16 16:12

Tak for svaret ingelein og alle I andre. Jeg endte med at prøve og låne en af en kollega. Syntes den er god, men lever alligevel ikke helt op til hvad jeg havde forventet. Tror jeg køber en gammeldags skraber af god kvalitet i stedet.