|
| Microseoft Edge Fra : ehkejser | Vist : 1291 gange 100 point Dato : 13-04-16 22:52 |
|
Hej alle
Min Microseoft Edge virker ikke mere, og jeg får hele tiden denne meddelelse på skærmen.
Denne app kan ikke åbnes
Microseoft Edge kan ikke åbnes med den integrerede administratorkonto. Log på en konto og prøv igen.
Er der nogle der kan hjælpe
Mvh Edvard H. Kejser
| |
| Kommentar Fra : mig-selv |
Dato : 14-04-16 12:47 |
|
EDGE og WIN10 burde virke uden konto tilknyttet - måske du har oprettet en konto til noget andet som gør at EDGE er begyndt at brokke sig
| |
| Kommentar Fra : Eyvind |
Dato : 14-04-16 19:12 |
|
Det koster ikke noget at oprette en konto (eks. ditnavn@outlook.dk) Det er kun hvis du vil købe noget, at det koster penge. Den konto du opretter kan samtidig være en mail adresse som nemt lægges ind i win 10 mailprogram (konvolutten)
| |
| Kommentar Fra : mig-selv |
Dato : 14-04-16 20:43 |
|
Citat Det koster ikke noget at oprette en konto |
Eller prøv det sidste TIP her inde/ har på ´fornemmeren´ at du har lavet noget der ikke skulle/ burde laves:
http://www.kandu.dk/tip22613.aspx
| |
| Kommentar Fra : Eyvind |
Dato : 14-04-16 20:51 |
|
win 10
Start > alle apps
rul ned til M
der bør Microsoft Edge ligge
højreklik på Edge og vælg fastgør til process linjen
Så er den forhåbentlig tilbage
| |
| Kommentar Fra : ehkejser |
Dato : 15-04-16 13:42 |
|
mig-selv
Det har du nok ret i, tror at jeg har fået en værre virus på min pc
Har skannet for det, hjalp nu ikke
| |
| Kommentar Fra : ehkejser |
Dato : 15-04-16 23:58 |
|
Hej alle sammen
Jeg har måttet starte forfra.....nu virker det
| |
| Annuller spørgsmålet Fra : ehkejser |
Dato : 16-04-16 00:00 |
|
Hej og tak for jeres gode råd........desværre måtte jeg starte forfra....
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Dette spørgsmål er blevet annulleret, det er derfor ikke muligt for at tilføje flere kommentarer.
| |
|
|