/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Tomle gennem Europa?
Fra : SubZero69
Vist : 1930 gange
170 point
Dato : 24-06-03 08:47

Er der nogen der har erfaringer med at tomle gennem Europa?
Hvor er der faldgrupper?
Det er min kæreste og mig der skal rejse sammen, så jeg regner ikke med at nogle "skumle" chauffører kunne finde på at tage os op, med nogle skumle hensigter.

Hvor er de største muligheder?
Nogen der eventuelt skal køre derned af?

Det er ikke fordi vi ikke har råd, det er nærmere en udfordring for at se hvor vidt vi kan komme uden nogen fast plan. Spontanitet!!!!!!!!!

//sub

Accepteret svar
Fra : liseaa

Modtaget 170 point
Dato : 25-06-03 21:31

Det er godt nok mange år siden, jeg og en veninde tog den ned gennem europa og retur. Et par gode råd er at i aldrig må dele jer(f.eks 2 lastbiler, hvilket kan virke harmløst)Drik aldrig spiritus, når i er på farten. Tag ikke med nogen, hvis jeres sanser siger nej. Gør det ikke efter mørkets frembrud og hold jer for det meste til større veje. Det kan godt lyde lidt banalt, men når man står derude er det "så nemt".....Jeg kan kun sige at det er så fedt at rejse på den måde, da man får et indblik i en verdenaf søde og yderst hjælpsomme mennesker, som er glade for at træffe og stifte bekendskab med andre. Rigtig god tur......
liseaa

Kommentar
Fra : liseaa

Dato : 25-06-03 21:31

Det er godt nok mange år siden, jeg og en veninde tog den ned gennem europa og retur. Et par gode råd er at i aldrig må dele jer(f.eks 2 lastbiler, hvilket kan virke harmløst)Drik aldrig spiritus, når i er på farten. Tag ikke med nogen, hvis jeres sanser siger nej. Gør det ikke efter mørkets frembrud og hold jer for det meste til større veje. Det kan godt lyde lidt banalt, men når man står derude er det "så nemt".....Jeg kan kun sige at det er så fedt at rejse på den måde, da man får et indblik i en verdenaf søde og yderst hjælpsomme mennesker, som er glade for at træffe og stifte bekendskab med andre. Rigtig god tur......
liseaa

Kommentar
Fra : altformaend.dk

Dato : 04-07-03 10:23

Hey Subzero,

Jeg har ikke selv nogen erfaring med at tomle sig gennem Europa, men ville lige smide et alternativ, INTERRAIL, der er heller ikke nogle faste planer og kan fåes for ca. DKK 2500,00 pr. person til hele europa, gældende 1 mdr.

/altFormaend.dk

Godkendelse af svar
Fra : SubZero69

Dato : 02-04-06 01:39

Tak for svaret liseaa.