/ Forside/ Interesser / Dyr / Katte / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 1440
vacine i Spanien
Fra : meyerbeyer
Vist : 461 gange
20 point
Dato : 24-06-03 08:43

Skal katte have den samme vacine mod kattesyge i spanien som man skal have i Danmark.
Jeg bor i Spanien og ville blive glad for en tilbagemelding

Accepteret svar
Fra : unn

Modtaget 20 point
Dato : 24-06-03 13:03

Hej

Ja det ville jeg tro. Jeg er selv bosat i Vestafrika og har medbragt min to dejlige katte og jeg tjeckede med dyrlægen hjemme i DK inden jeg tog afsted og han anbefalede kraftigt at de også blev vacineret hernede også. En anden ting var at jeg også skulle vacinere dem mod rabies, da Guinea er et rabies land, det nok en god ide at tjekke om de har rabies i spanien, de har jo en del "vilde" hunde dernede.
Jeg har selv konusuleret en dyrlæge over internette, prøv at skrive en email til fgl.
felina@netvet.net, de vil sikkert kunne give dig et korekt og præcist svar.
Mvh
Unn

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-06-03 13:08

Om der er forskel på vaciner i Danmark/Spanien ved jeg ikke. Hvis du bor i Spanien og har en kat der, vil jeg da foretrække at den bliver vacineret I Spanien, så dækker vacinen jo det, som din kat evt. kan blive smittet med.

Sommerhilsen ans

Godkendelse af svar
Fra : meyerbeyer

Dato : 24-06-03 14:03

Tak for svaret unn.