/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Filen som ikke kan aabnes
Fra : Strandkro
Vist : 313 gange
90 point
Dato : 06-04-16 23:47

Min filer ændrede sig (jeg tror det var fotos) men jeg kan ikke åbne den med OUTLOOK
Det er den ændrede fil navn 0D5A3449-0000001D

Hvordan kan den aabnes og hvordan kan dette ske at filen ændrede sig

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 07-04-16 00:55

Det er sikkert en fupmail du har modtaget - så det kan være du skal være glad for den ikke kan åbnes.

Du ved måske hvem der har sendt filen, så kan du jo få en forklaring fra afsender.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 07-04-16 10:20

Citat
Min filer ændrede sig (jeg tror det var fotos)
Højreklik på filen/egenskaber/SKIFT/ ÅBN med og vælg Windows Fotofremviser - Sæt kryds ved ALTID.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 07-04-16 10:22

Citat
hvordan kan dette ske at filen ændrede sig

Sikkert fordi du har prøvet at åbne andre filer? og brugt dit mailprogram til det.

Kommentar
Fra : Strandkro

Dato : 07-04-16 17:39

marken 84
Det er ikke en fupmail
Det er min egen fil som ændrede sig

Kommentar
Fra : Strandkro

Dato : 07-04-16 17:42

mig-selv
Det har jeg ikke gjort.
Jeg skulle bare se min filer og nogle af dem har ændret sig - AF SIG SELV.

Kommentar
Fra : Strandkro

Dato : 07-04-16 17:43

mig-selv
Jeg vil prøve dit råd om fotofremviser

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 07-04-16 18:31

Citat
nogle af dem har ændret sig - AF SIG SELV.

Det kan også være Virus, men så burde der komme en besked når du åbner et billede.
Du kan fjerne Virus men dine billededer er ødelagt for evigt :
http://www.idigitaltimes.com/cryptolocker-virus-removal-how-decrypt-or-restore-encrypted-files-and-remove-334250

Kommentar
Fra : spiren

Dato : 08-04-16 10:01

klik på filen åben den med notebook den åbner alt så står der i teksten hvilken filtype det er. derefter finder du programmet til den filtype og åbner med den. du kan evt prøve og sende filen til mig i en mail så skal jeg se om jeg kan finde ud af hvilket program den skal åbnes med.

Dennisjegstrup@gmail.com

mvh