/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
wild wonders tekst
Fra : esc2spc
Vist : 442 gange
200 point
Dato : 24-06-03 03:26

Er der nogen der kan teksten til "wild wonders" med carpark north?

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 24-06-03 03:37
Accepteret svar
Fra : IceCap

Modtaget 210 point
Dato : 24-06-03 04:09

Wild Wonders, Carpark North (LYRICS BY BALSNER/HØJEN/THORHAUGE):

SEX GAMES DON'T CHANGE A THING OVER, AND OVER AGAIN

YOUR LIFE IS IN A LOOP

I TRY TO SHOUT: WORK IT OUT, THIS IS WHAT IT'S ALL ABOUT!

BACK HERE IT ALL LOOKS THE SAME NO SMILES, AND NO ONE TO BLAME OUT THERE THINGS ARE CLEAR

IT'S BETTER NOW WORK IT OUT THIS IS WHAT IT'S ALL ABOUT!

WE'RE HEADED FOR THE WILD WONDERS DISTANT WONDERS WHERE DAYS ARE MADE OF STARS (GO GET IT) DREAM DIVING MAKES ME WANT TO LEAD YOU THERE. NOW WE SEE THE WILD WONDERS ALL AROUND US DREAMS ARE MADE OF STARS (GO GET IT) THEY'LL SURELY SHINE FOREVER!

MAI TAIS DON'T MAKE YOU BELONG AND WHEN LOVE IS YOUR FAVORITE SONG TASTE IT - SPIT IT OUT!

IT'S BETTER NOW WORK IT OUT

THIS IS WHAT IT'S ALL ABOUT IT'S BETTER NOW WORKED IT OUT THIS IS WHAT IT'S ALL ABOUT!

WE'RE HEADED FOR THE WILD WONDERS...

Skrevet direkte af fra flyeren i CD coveret. Håber det kan bruges.

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 24-06-03 04:37

Skulle nok have tilføjet, at omkvædet gentages til sidst og ender med ON....

WE'RE HEADED FOR THE WILD WONDERS DISTANT WONDERS WHERE DAYS ARE MADE OF STARS (GO GET IT) DREAM DIVING MAKES ME WANT TO LEAD YOU THERE. NOW WE SEE THE WILD WONDERS ALL AROUND US DREAMS ARE MADE OF STARS (GO GET IT) THEY'LL SURELY SHINE FOREVER! (ON)

Godkendelse af svar
Fra : esc2spc

Dato : 27-06-03 06:02

Det er super !!! Tak for svaret IceCap.