/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
en tur til 4 i DK
Fra : TariLiex
Vist : 444 gange
89 point
Dato : 24-06-03 01:52

Hej, vi er så to kæreste par som gerne vil afsted på en lille hygge tur i en uges tid, alle studerende så penge er små (men nok til lidt fornøjelse) Er der nogle som kan komme med nogle gode forslag?

Kommentar
Fra : Maylia

Dato : 24-06-03 02:04

London - fra Århus Ryan air fra 34 kr. Ellers prøv easyJet - helt billigt i omtrent hele europa. Tag sovepose og telt med - og se hvad der sker!
God ferie

Accepteret svar
Fra : Abby_henriksen

Modtaget 89 point
Dato : 28-06-03 12:09

Tag til Sverige,Tag teltet, soveposenen med ... I kan jo, camper frit i landet..

Godkendelse af svar
Fra : TariLiex

Dato : 01-09-04 14:07

Tak for svaret Abby_henriksen.