/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Onside video hakker
Fra : hb120
Vist : 550 gange
100 point
Dato : 23-06-03 23:34

Hvordan dælan kan det være at jeg ikke kan se onside video klippene uden at billedet hakker helt vildt, det kørte faktiskt bedre på min 256, end på min nuværende 1mb opkobling. Jeg har hørt om andre med samme problem men aldrig om en løsning.. Kører XP og har opdateret til nyeste media player..

HB

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 24-06-03 00:51

Hej HB

Det kan være din pakkestørelse er forkert til din nuværende forbindelse

Du kan prøve at teste og tweake den her:

http://www.dslreports.com/tweaks

mvh srhansen

Accepteret svar
Fra : srhansen

Modtaget 110 point
Dato : 24-06-03 00:51

Pakkestørelsen på din internetforbindelse, mener jeg

Godkendelse af svar
Fra : hb120

Dato : 15-07-03 11:54

Tak for svaret srhansen.