/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
opdater onedrive
Fra : miami
Vist : 506 gange
35 point
Dato : 18-02-16 21:45

Hej
Min bærbare vil have mig til at opdatere OneDrive hver gang jeg tænder computeren.
Hvorfor, og hvad gør jeg?

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 18-02-16 22:04

Citat
Min bærbare vil have mig til at opdatere OneDrive

Ok

Citat
Hvorfor

Fodi du ikke selv har opdateret den og derfor kører med en ældre version der ikke længere er sikker.

Citat
og hvad gør jeg?

Opdaterer, kan du ikke klikke på beskeden og vælge opdater?

Kommentar
Fra : miami

Dato : 18-02-16 23:00

Jeg opdaterer den hver gang, men den kommer frem igen, hver gang jeg har startet pcén.
Computeren er kun et par måneder gammel

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 18-02-16 23:17

Den er sikkert ikke blevet korrekt opdateret, derfor prøver den igen...

Du kan evt. prøve IOBIT DRIVERBOOSTER

http://www.iobit.com/en/driver-booster.php

Den hjælper med at holde dine drivere opdateret GRATIS

Accepteret svar
Fra : palleby

Modtaget 35 point
Dato : 19-02-16 09:51
Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 19-02-16 14:16

Citat
Du kan evt. prøve IOBIT DRIVERBOOSTER

Nu er OneDrive ikke en driver der mangler.

Kunne det tænkes at det er filerne på OneDrive der skal opdateres, altså at der er en synkroniceringsfejl? Eller så afinstaller OneDrive og installer det igen fra https://onedrive.live.com/about/da-dk/download/

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 19-02-16 19:17

Havde lidt af samme problem i går, og det var fordi jeg havde flere ´genstande´ der var logget ind på samme tid/konto - de blev slukket og problemet løst

Godkendelse af svar
Fra : miami

Dato : 19-02-16 22:11

Tak for svaret palleby.