/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
ActiveX componenter i 2K Server?
Fra : stk
Vist : 414 gange
100 point
Dato : 11-12-01 22:31

Hejsa piger og drenge af begge køn.
Jeg har et lille program, der kalder en hjemmelavet dll. Når programmet kører på en NT Server, virker det upåklageligt, men på en 2K Server giver det fejlen 'ActiveX component can't create object'. Er der nogle sikkerhedsindstillinger for hvad enkelte årogrammer må oprette af den slags eller hur?

mvh
stefan

Accepteret svar
Fra : PARKENSS

Modtaget 100 point
Dato : 12-12-01 00:55
Godkendelse af svar
Fra : stk

Dato : 12-12-01 12:53

Næh
Jeg har jo søgt hos MicroSnot. Problemet er dog løst: Koden skulle 'bare' kompileres på 2K, så virkede det???

stefan

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 12-12-01 13:14

Jmmen så skal du have dine point tilbage igen.

Jeg Opretter et Spørgsmål til dil dig, så skal du bare give et svar på det --OK??

Kommentar
Fra : stk

Dato : 12-12-01 15:13

Det da ok (-:
Der jo også lidt generelt nyttig info...

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 12-12-01 21:56

Hej stk

Vil du ikke alligevel give et svar,---ellers kan jeg ikke få lukket spørgsmålet :0)

Mvh
Parkenss