/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
Netgear
Fra : mig-selv
Vist : 417 gange
100 point
Dato : 04-02-16 00:41

Fik en Netgear Ready Nas Duo (rnd 2000) smidt i hovedet i dag

Den beder konstant om Password/Login, som ikke virker = de originale / admin/ .... fra brugervejledningen - det kunne tænkes at der var andre koder som jeg ikke kender til?

Og det er gennem programmet der fulgte med = RAIDar - som viser at den er klar til brug - ingen adgang/ login.

Hvordan Resetter jeg sådan en NAS - hvis det er dér problemet ligger

Den kan se´s på mit netværk - men ingen adgang fra min pc.

Accepteret svar
Fra : anuarak

Modtaget 100 point
Dato : 04-02-16 07:03
Godkendelse af svar
Fra : mig-selv

Dato : 04-02-16 17:15

Tak for svaret anuarak.

Kommentar
Fra : anuarak

Dato : 04-02-16 19:02

selv tak ha en forsat god dag