/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Kommentar til Tip "Animationer og clipar~
Fra : ram2
Vist : 517 gange
1 point
Dato : 23-06-03 14:16

Er dette ikke bare et skoleeksempel på, hvor elegant et tip kan udformes, så vi bliver fri for dette inferno af tips, som visse andre ville have leveret.

http://www.kandu.dk/dk/tip/4305

Godt gået Majbritt05 Jeg gav dig 5 *****

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 23-06-03 14:20

Ja, i stedet for otte forskellige tips er det hele samlet i èt.
Sådan skal det bare være.

Accepteret svar
Fra : summer

Modtaget 11 point
Dato : 23-06-03 14:47

Dette link havde fortjent mere end 2½ stjerne, så når du gav 5 ram2, må der være nogle som ikke fatter en brik af hvad et ordentlig tip er.

mvh
summer

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 23-06-03 15:00

>Summer.
Den har jeg også siddet og regnet lidt på.

Men det kan jo være, at de andre stjernegivere har vurderet de enkelte links, og givet stjerne ud fra dette. Jeg må tilstå, at jeg har givet mine stjerner for det kunstneriske, udformningen af tipset. Er ikke den korekte måde, ved det godt, men efter den snak der har været om Tips på det sidste, synes jeg det var OK at påskønne initiativet.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 23-06-03 15:04

Tilslutter mig de sidste ærede kommentatorer.
Så let er det - også når man selv vil gemme dem.
godt gået.

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 23-06-03 15:05

Jeg kom forsent til at få lov til at vurdere.

Godkendelse af svar
Fra : ram2

Dato : 07-07-03 16:01

Tak for svaret summer.

Ja.

Mvh
Ram