/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Word 2000 brevflet til e-mail
Fra : stofferdenanden
Vist : 1027 gange
20 point
Dato : 11-12-01 20:11

Er der nogen der ved om man kan brevflette fra Word 2000 til e-mail , HTML
Dette valg kan man gøre i Office XP ?
Dokumenter indeholder grafik der skal vises i modtagers mailprogram.
Skal ikke sendes som vedhæftede filer.

Accepteret svar
Fra : hjr

Modtaget 20 point
Dato : 12-12-01 09:00

Hej

jeg har fundet dette til dig:
http://groups.yahoo.com/group/privatpc/message/1424

her står der at du kan så vidt jeg kan forstå ellers kan jeg anbefale dig det her:

Her på denne side er der en bunke tips til de forskellige produkter fra Microsoft:

http://web01.microsoft.se/tips/dk/

http://www.tipchannel.com/

hjr

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 12-12-01 22:43

Hej

Jeg er ikke helt sikker på hvad du mener, men her kommer et bud:

Åbn Word 2000
Tryk på Email ikonet ved siden af Printer ikonet på værktøjslinien
Nu sender du en email i HTML
Gør nu som du plejer når du brevfletter - dog med den ændring at du brevfletter med Outlooks adressekartotek

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : stofferdenanden

Dato : 12-12-01 23:03

For at præcisere det lidt mere: Jeg skal ikke brevflette med Outlooks adressekartotek. De flettede data kommer
fra et andet eksternt program. Når jeg klikker på ikonet flet, kan jeg vælge mellem: Nyt dokument, Printer, Fax eller elektronisk post.
Når jeg vælger elektronisk post kan jeg sende som vedhæftet fil eller kun tekst. Vælger jeg ikke at sende som vedhæftet fil,
vises der ingen grafik m.v. i modtagers e-mail program. Derfor henviste jeg til Office XP hvor man ved valg af elektronisk post også
kan vælge at sende som HTML så kommer alt grafik med når modtager åbner sit mailprogram.
Jeg har siddet og kigget lidt på de links jeg har fået fra hjr -men har ikke fundet de vise sten endnu.
mvh
stofferdenanden

Kommentar
Fra : anjaskal

Dato : 05-05-03 16:30

Lidt bagude er man vel altid. Min arbejdsgiver har netop opdateret til Win/office 2000, hvilket har givet problemer med mailfletning i Word 2000. (- brevfletning til mails fra eks. Access). Desværre er der i Word 2000 (for mit vedkommende ) ikke adgang til at "flet til" elektronisk post. Der er kun mulighed for printer og nyt dokument.

Jeg har læst og læst og cyklet rundt i Hjælp og microsofts hjemmesider, MEN!!!!

hvilken system indstilling er det gået galt med/ mangler jeg???

Håber nogen kan hjælpe, jeg er ved at tabe håret!!!

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 05-05-03 20:12

spørg kandu - vejen til en hurtig løsning
"anjaskal" <anjaskal.news@kandu.dk> wrote in message
news:3eb67439$0$48895$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
| Lidt bagude er man vel altid. Min arbejdsgiver har netop opdateret
til
| Win/office 2000, hvilket har givet problemer med mailfletning i Word
| 2000. (- brevfletning til mails fra eks. Access). Desværre er der i
Word
| 2000 (for mit vedkommende ) ikke adgang til at "flet til"
elektronisk
| post. Der er kun mulighed for printer og nyt dokument.
|
| Jeg har læst og læst og cyklet rundt i Hjælp og microsofts
hjemmesider,
| MEN!!!!
|
| hvilken system indstilling er det gået galt med/ mangler jeg???
|
| Håber nogen kan hjælpe, jeg er ved at tabe håret!!!
|
| --
| Leveret af:
| http://www.kandu.dk/
| "Vejen til en hurtig løsning"
|

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 05-05-03 20:17

Spørg Kandu - vejen til en hurtig løsning.

--
mvh
pre

"anjaskal" <anjaskal.news@kandu.dk> wrote in message
news:3eb67439$0$48895$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
| Lidt bagude er man vel altid. Min arbejdsgiver har netop opdateret
til
| Win/office 2000, hvilket har givet problemer med mailfletning i Word
| 2000. (- brevfletning til mails fra eks. Access). Desværre er der i
Word
| 2000 (for mit vedkommende ) ikke adgang til at "flet til"
elektronisk
| post. Der er kun mulighed for printer og nyt dokument.
|
| Jeg har læst og læst og cyklet rundt i Hjælp og microsofts
hjemmesider,
| MEN!!!!
|
| hvilken system indstilling er det gået galt med/ mangler jeg???
|
| Håber nogen kan hjælpe, jeg er ved at tabe håret!!!
|
| --
| Leveret af:
| http://www.kandu.dk/
| "Vejen til en hurtig løsning"
|