/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Giantco sprint 2006
Fra : jensviggo
Vist : 491 gange
50 point
Dato : 19-01-16 10:07

HC har anskaffet en sådan, men har et problem. Lige fået den, og første køretur gik fint. Stoppede den skulle hente noget, 1 min efter kunne den ikke starte. Masser af benzin strøm osv.
Spørgsmål, er der en spærring, hvis den står på fod, der er to, en hvor maskinen trækkes bagud, og en hvor der sparkes en skråfod ud.
Er der en kontakt i forbindelse med denne parkering, der forhindrer start.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 19-01-16 13:43

Der er ikke nogen spærring, men er nok druknet med for meget benzin.
VH Palle Hansen

Accepteret svar
Fra : finnostervig

Modtaget 50 point
Dato : 19-01-16 13:44
Kommentar
Fra : spiren

Dato : 22-01-16 09:19

på skrå foden er der en kontakt indbygget.

lus den så den altid er sluttet dvs så den ikke er aktiveret kontakter der sidder og kan får vand osv har det bare med og gå i stykker. start med og massere stiften til kontakten. hvis ikke dette hjælper på med en ny eller drop kontakten og klip ledningen over enten skal ledningerne samles eller også skal de være adskilt dernæst isolerer du dem bare og og pakker dem pænt væk bag plastiken under din knallert

mvh

Godkendelse af svar
Fra : jensviggo

Dato : 24-01-16 07:53

Tak for svaret finnostervig.

Kommentar
Fra : finnostervig

Dato : 24-01-16 10:08

Det var så lidt , håber du får skiftet den , eller lavet om så den ikke er der mere :)