/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Udflugter på Gran Canaria?
Fra : Mette117
Vist : 736 gange
120 point
Dato : 23-06-03 02:39

Hejsa!

Jeg skal sammen med 3 veninder til Gran Canaria! De 3 andre er mest til strand, sol og nattelivet! Men jeg håber at få dem hevet med på nogle ture på øen! Men hvad er der at opleve for 4 piger på ca. 20! Vi har snakket om at leje en bil i et par dage! Vi er ikke til museer og kirker! Håber at der er nogle der kan hjælpe mig, så vi ikke helt gror fast på stranden!

Sommer hilsner

Mette

Kommentar
Fra : 4u2

Dato : 23-06-03 07:01

Hej Mette!

Jeg var selv på Gran Canaria for første gang sidste år sammen med en ven.

Vi viste ikkke meget om øen da vi bestilte ferien, så vi gik på internetet for at finde ud af hvad hvad der var på øen som vi vil se og prøve, vi planlage 4 dage af de 7 hjemmefra via internetter.

der er nogle af de aktiviteter som kun er nogle bestemt dage '

mvh 4u2

Kommentar
Fra : 0463

Dato : 24-06-03 00:03

Hvor skal i bo på 'øen?

Accepteret svar
Fra : meyerbeyer

Modtaget 120 point
Dato : 24-06-03 08:54

Jeg bor selv henede skal i bo i puerto rico kan i tage en bådudflugt det er dejligt med mad ombord. Gran canaria er også Las Palmas. som har columbus museum osv. man kan også shoppe i fede butikker. Så er det Atlantico centeret i Vecindario som har mage fede butikker Sara osv.
Et godt råd tag en bus rundt, hvis i skal til Las Palmas tag "Directo" så er i der på 45-50 minutter. Ellers besøg canarios.onlinemed masser af information.
God tur
Christina

Kommentar
Fra : Mette117

Dato : 24-06-03 14:09

Hejsa og tak alle sammen!

Vi skal bo i playa del Ingles!

Nogle ideer?

Mette

Godkendelse af svar
Fra : Mette117

Dato : 09-07-03 00:08

Tak for svaret meyerbeyer.