/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Daelim s-five, sym jet 50 eller Honda sf~
Fra : Daelim
Vist : 715 gange
305 point
Dato : 22-06-03 22:09

Hej, jeg står og skal til at købe en knallert 30, men jeg er ikke sikkker på hvad for en det skal være ( Tror det blir Daelim s-five ) Men jeg vil høre om der er nogen der vil foreslå en model af dem i overskriften? Eller om der er nogen der har prøvet en Daelim s-five som kan fortælle hvordan den køre og fordele og ulember ved den.

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 22-06-03 22:12

Jeg syntes helt sikkert du bude vælge sfx'en den ser klart fedest ud af alle dem du har nævnt, og den har en rimlig god motor, som kan tunes rigtigt meget....

Eneste ulempe er at man ikke kan købe uorginale skjolde, så det koster altså omkring 5000kr for et komplet skjoldsæt !

Kommentar
Fra : Emil1987

Dato : 24-06-03 17:00

jeg har selv en sfx og det er en kanon maskine. Den har en stærk motor og så er den mega fed.

Kommentar
Fra : Emil1987

Dato : 24-06-03 17:01

jeg har selv en sfx og det er en kanon maskine. Den har en stærk motor og så er den mega fed.

Kommentar
Fra : Emil1987

Dato : 24-06-03 17:01

jeg har selv en sfx og det er en kanon maskine. Den har en stærk motor og så er den mega fed.

Kommentar
Fra : Daelim

Dato : 02-07-03 20:19

Hvad med en pgo dr big? Hvad syntes i om den?

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 02-07-03 21:15

PGO Dr. Big lugter, en af mine venner har den, og den er virkeligt skidt, den er grim og den kører virkeligt dårligt. Og motoren lugter...

Kommentar
Fra : Daelim

Dato : 02-07-03 22:34

Nu hvor i ikke har været så optimistiske omkring de foreslående scootere udover sfxén, så vil jeg lige spørge omkring en Aprilia Sonic. Er den god? Eller hvad for en scooter synes i er god?

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 02-07-03 23:46

Jeg syntes helt klart at en SFX er federe end en sonic, kender nogle der har begge dele....

Accepteret svar
Fra : Jon

Modtaget 305 point
Dato : 05-07-03 12:16

Altså jeg holder mest på Piaggio Zip, har selv lige købt en af slagsen, men det skal være den gamle model, den er klart fedest, den er lidt større end jog, og så er den jo sjovt nok udstyret med en piaggio motor, hvilken er den klart stærkeste AC scooter motor (masse produceret)....

Men altså både sonic og sfx er da to fede scootere, dog syntes jeg at sfx'en er federe end sonic...

Men jeg tror at Zip,Sfx,Sonic og Estilete er mine favoritter blandt scootere!

En Suzuki Estilete er også en rigtig fed scooter, den har en okay motor og så syntes jeg den har et af de frækkeste design's man over hovedet kan få !

Godkendelse af svar
Fra : Daelim

Dato : 05-07-03 19:05

Tak for svaret Jon. Jeg køber nok en sfx.

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 05-07-03 19:14

ok, det bliver du glad for !

Kommentar
Fra : ljc

Dato : 13-08-03 11:37

Sym-jet er altså en lækker maskine, har selv haft en dog som 45 scooter, hvilket man ikke kan få længere. Den kørte 75 km/t med ledningen pillet og Polini variomatic.

Kommentar
Fra : krill

Dato : 25-08-03 09:39

Købe en Daelim s-five Den køre som den Drøm jeg har selv en den lamer ikke og er god på vejen.

Hilsen krill

Kommentar
Fra : Daelim

Dato : 25-08-03 15:15

Hej Krill, ved du om det er muligt at få fat på nogen skiver til en daelim s-five

Kommentar
Fra : krill

Dato : 26-08-03 09:32

HEJ
ja jeg tror godt man kan få nogen Prøv ved en Knallert og Scooter Forhanler. fordi det er jo ikke sikkert det er en Særlig Skive...og jeg tror også man kan få den lavet ved en smed han skal nok bare ha Målenen....
Håber du kan Bruge det til noget.......

hilsen Krill

Kommentar
Fra : Daelim

Dato : 26-08-03 21:01

Tak for svaret.