/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Får email hele tiden
Fra : jalagi
Vist : 469 gange
200 point
Dato : 16-12-15 11:51

Hej jeg bliver ved med at få denne mail fra Microsoft outlook på min ipad og ipone jeg er ikke nogen ørnt til dette så hvad gør jeg.Det er i min hotmail.com emailen kommer.Ved en der ude hvad jeg skal gøre så "pensel "det ud for jeg har ikke meget forstan på det Hilsen Jalagi

Two folders with the name Notes have been found in your mailbox. Please connect to your mailbox using your Web browser and rename one of the folders. After you rename one folder, your IMAP e-mail application will be able to display both folders.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 16-12-15 12:02

Hvorfor ikke bare gøre det, de skriver?

Annuller spørgsmålet
Fra : jalagi

Dato : 16-12-15 12:08

har løsr spørgsmålet tror jeg npk??