/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Yamaha FS1 K Går ud
Fra : ZippoGoffy
Vist : 404 gange
50 point
Dato : 22-06-03 19:24

Hjælp hjælp Jeg har en Yamaha FS1 k med en 14.5 karb
som går ud med det samme man slukker for chokeren + når man gasser hel op, jeg har ingen anelse om hvad der kan være galt!

Kommentar
Fra : joker

Dato : 22-06-03 19:44

Hejsa

Prøv flg.

1. Afmonter karburator og rens den.
2. Tjek Tænding
3. Tjek om toppakningen er iorden. Der må ikke komme pive eller fise luft fra den.

Kommentar
Fra : ZippoGoffy

Dato : 22-06-03 19:46

Hejsa

Alle 3 ting er iorden... så ???????

Kommentar
Fra : vanting

Dato : 23-06-03 05:52

Hej
du skal have en større dyse i kaburatoren da chokeren fungere som en ekstra benzin tilførsel

Accepteret svar
Fra : mr_sonique

Modtaget 50 point
Dato : 23-06-03 22:12

hej
som overnævnt skal du have en større dyse, og noget tyder på at den skal være meget større, og mens du er i gang så kan du jo lige så godt tjekke: tændrøret for riller eller hakker. og topstykket for samme. husk også at rense luftfilteret og blæse det godt igennem med en kompressor.

håber det hjælper

Godkendelse af svar
Fra : ZippoGoffy

Dato : 24-06-03 18:48

Tak for svaret mr_sonique.

Kommentar
Fra : mr_sonique

Dato : 01-07-03 23:24

det var så lidt