/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
dubletfiler,windows 2000
Fra : hagbart1
Vist : 481 gange
200 point
Dato : 22-06-03 16:30

Jeg har lige scannet min computer,og har fundet ud af at der 4464 dubletfiler,er der nogen der kender et program der
kan fjerne dem på en sikker måde,uden at systemet går ned bagefter,og man stadig har de filer der skal bruges,
jeg kører Windows 2000,og er der nogen måde man kan undgå at den laver alle de dubletter.
Mvh.hagbart1.

Kommentar
Fra : summer

Dato : 22-06-03 16:59

Du kender måske Regcleaner: http://www.vtoy.fi/jv16/shtml/regcleaner.shtml Den har mange oprydningsfunktioner hvilket jv16 også har http://www.vtoy.fi/jv16/shtml/jv16powertools.shtml

mvh
summer

Kommentar
Fra : hagbart1

Dato : 22-06-03 17:06

Til Summer:Det var jv16 jeg brugte til at finde filerne,jeg har prøvet at slette med jv16,det gik ikke godt,jeg måtte geninstalere Windows 2000,men tak for opmærksomheden.Mvh.hagbart1.

Kommentar
Fra : summer

Dato : 22-06-03 17:26

Har lige fundet og afprøvet dette: http://www.webattack.com/get/spaceodyssey.shtml via http://www.gratis-fabrikken.dk/software.php Det virker rigtig godt og har ikke slettet noget der ikke skulle slettes.

mvh
summer

Accepteret svar
Fra : Rellom

Modtaget 210 point
Dato : 22-06-03 17:31

Dubletfiler er ikke udtryk for, at der er noget galt.
Ofte vil styresystemet have brug for flere versioner
af samme fil - hvilket dine erfaringer med Jv16 Power Tools,
jo også bekræfter.
Derfor kan det da godt være, at NOGLE af dine dubletfiler
kan undværes - men hvilke er ikke godt at vide.
Så hvis dit system ellers kører, som det skal, kan du
roligt lade dubletfilerne være.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 22-06-03 18:26

Jeg vil give Rellom ret,man risikere at slette nødvendige genveje/links til vitale filer,og så er det minimalt hvad man kan vinde på det.

Manse9933

Kommentar
Fra : summer

Dato : 22-06-03 21:16

I de fleste af den slags programmer er der backup af det slettede, som altid kan genplaceres. Jeg ved ikke hvad der gik galt for hagbart1 med jv16, som også har denne mulighed.

Det er jo lidt af en smagssag hvor meget man vil have ryddet op i harddisken, så....

hagbart1, hvis du forsøger dig, så tjek at backupfunktionen er aktiveret.

mvh
summer

Godkendelse af svar
Fra : hagbart1

Dato : 26-01-04 05:00

Tak for svaret Rellom.
Godmorgen Rellom:Jeg giver lige dig pointene,da det nok var det mest brugbare svar,så kan vi også få lukket
spørgsmålet.Mvh.hagbart1.

Kommentar
Fra : Rellom