/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
win10 ouitlook
Fra : ultra2
Vist : 330 gange
100 point
Dato : 16-11-15 15:00

office 2007 bruger outlook til mail
har så instaleret mail på aoutlook den nye i win 10 på min bærebar virker fint
vil så gøre det samme på stationær har 4 mail fra microsoft de 2 virker fint men de 2 andre kommer med kode forældet hvad er det

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 16-11-15 21:37

Hvis ellers de er lovlige nok dine MS programmer og konti så bare kontakt MS.

Jeg har Win10 og Office 2013 og det virker perfekt. Min gamle bærbare har nu Win 10 og Office 2007 og det fungerer også fint. Ingenting har drillet med Win10 udover mit grafik kort i den stationære. Det kunne ikke fungere så jeg smed en anden gammel sag i så kørte den også

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 17-11-15 10:07

hvis de kan godkendes på den ene og virke så er de vel lovlige

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 17-11-15 10:09

Hvis ellers de er lovlige nok dine MS programmer og konti så bare kontakt MS

kan ikke finde tlf nummer

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 17-11-15 23:08

Hvis du bruger mail app i Windows 10, så prøv dette for hver af de mails der er problemer med:
1. Åben mail app'en
2. Gå til indstillinger
3. Tryk på konto
4. Vælg kontoen problemet er på
5. Vælg Email under "Skift indstillinger for synkronisering af postkasse"
6. Gem og prøv igen
Hvis du har brug for mere hjælp/vejledning kan du ringe til Microsoft support på 82 33 31 00, åbent 09:00-18:00
^EH
her er svaret fra microsoft

Annuller spørgsmålet
Fra : ultra2

Dato : 18-11-15 10:01

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål