/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
manglende filer
Fra : aage
Vist : 467 gange
60 point
Dato : 27-03-01 21:26

Hver gang jeg åbner windows 98.står der."der mangeler en fil dfs.vxd. og C:\Vet\VetMON9x.VXD

Kommentar
Fra : gandalf

Dato : 28-03-01 09:06

Prøv at kigge i win.ini som ligger i dit windows dir, om der står en linie med disse filer, hvis ja, så slet disse linier.

Husk at tage backup af filen først.

Gandalf

Accepteret svar
Fra : Luctatic

Modtaget 60 point
Dato : 28-03-01 10:09

Find evt din win98 CD frem og led efter filen på CD'en. Det kune tænkes den var der.

Universalløsning at geninstallere windows igen virker også tit. Det tager lang tid men du får så til gengæld ryddet op på din computer for alt det du faktisk havde glemt du havde og som du derfor ikke har brug for.

Husk dog at tage backup af vigtige ting hvis du vælger at formattere din harddisk først, med mindre du har en backup-harddisk. Det er bittert at opdage at du nu glemte at tage backup af dit budget eller familiens dagbog eller hvad det nu måtte være.

PO

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 28-03-01 11:21

Installer antivirus programmet igen eller fjern henvisningen i
Registeret.

Regards Jens Peter Karlsen. Microsoft MVP - Frontpage.

On Tue, 27 Mar 2001 19:26:29 GMT, "aage" <aage.news@kandu.dk> wrote:

>Hver gang jeg åbner windows 98.står der."der mangeler en fil dfs.vxd. og C:\Vet\VetMON9x.VXD
>

Kommentar
Fra : aage

Dato : 28-03-01 19:03

Programmet efterlyser de nævnte filer,og de er ikke i win.ini.

Kommentar
Fra : Billidi

Dato : 29-03-01 03:30

Du kan også prøve at installere windows igen, det lyder sindsygt men det har virket for mig

Kommentar
Fra : aage

Dato : 29-03-01 07:06

reinstallering af windows gav ikke noget resultat.Hvilket antivirus er det der skal reinstalleres,og hvad er registret ????????0

Kommentar
Fra : aage

Dato : 29-03-01 22:32

Hvor ligger den nærmeste distriktpsykiatriske klinik ???????????
Jeg tror kun jeg må slette alt,og starte på en frisk,---men--jeg kan vel brænde de vigtigste ting over på en CD.,men hvordan undgår jeg at få problemet ført frem ---og tilbage ?????og hvad skal jeg brænde ?????++++