/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Opdatering af drivere?
Fra : wisteihn
Vist : 496 gange
200 point
Dato : 22-06-03 13:22

Er der nogen der ved om der findes en side der kan gennemse min computer efter driver opdateringer m.m.
Desværre tilbyder C-net ikke denne service længere.
Jeg kender godt til de sider hvor jeg selv skal finde de forskellige drivere, men helt ærligt så er det nemmere hvis det kan ordnes på den anden måde.
På forhånd tak.

Accepteret svar
Fra : Uffe29

Modtaget 210 point
Dato : 22-06-03 13:32

Hmmm.... og øhhh....
Er du godt klar over at mange af alle de computer-problemer der opstår sker fordi folk opdaterer velfungerende drivere til nyere.
Drivere er noget man opdaterer hvis de er gamle eller hvis de konflikter... Man opdaterer ikke for at få en nyere version....

When it works just fine, why then fuck it up

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 22-06-03 13:35

Jeg ved ikke om du kan finde noget her du kan bruge,jeg har ikke selv testet siden>
http://www.pcpitstop.com

Manse9933

Kommentar
Fra : Rupta

Dato : 22-06-03 13:46

Hej wisteihn!

Må lige bakke op omkring Uffe29 erfaringer!
Har for ikke længe siden købt en Philips ekstern CD-brænder, produceret i januar d.å.;
gik på Philips hjemmeside og så, at der var en opdatering til firmwaren udsendt medio februar d.å..
Downloadede opdateringen og installerede (flashede) det opdaterede program til den nyindkøbte brænder.
DET SKULLE JEG ALDRIG HAVE GJORT
Kunne ikke flashes tilbage til den oprindelige tilstand og resultatet blev en ny brænder måtte anskaffes
//Rupta

Kommentar
Fra : wisteihn

Dato : 22-06-03 23:24

Uffe29 og Rupta. Tusind tak for jeres svar jeg vil lytte til jeres råd som virker meget fornuftigt. Da Uffe29 var først til at svare må jeg give ham point.

Godkendelse af svar
Fra : wisteihn

Dato : 22-06-03 23:26

Tak for svaret Uffe29.