/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Pointrytteri / pointluder
Fra : ram2
Vist : 450 gange
1 point
Dato : 22-06-03 12:28

>Rfou.

Hvor har du dog ret. Det er kvalmende at se disse serieproducerede tips af tvivlsom værdi. Sværhedsgraden ved at finde disse links på egen hånd, overstiger ikke sværhedsgraden ved at læse Anders And.

Jeg er ikke specielt velbevandret i div. hjemmesider på Nettet, men disse underlødige tips har hidtil stort set kun vist nogen jeg i forvejen kendte. I øvrigt fylder de meget i "Seneste 25", så man kan gå glip af gode og velmente tip.

Din snak om at blive smidt ud af Kandu er illusorisk og tidsspilde. Den eneste jeg husker, der er blevet smidt ud, er navnkundige "Zonker", og han huserer stadig lystigt på Kandu.

Der er kun en ting at gøre - Giv tipsrytteren 0 stjerner. Hvis det er pointene han jagter, så er det da lukket. Hvis det ikke er point, må det være dumhed, og så er der ikke meget at gøre.

Sætter kun 1 point på højkant. Skal ikke være point jagt. Skulle der komme guldkorn, så kommer der også flere point.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 22-06-03 12:36

Der er ved at kommer mange tips her, der ikke er skid værd. Jeg giver dem altid 0 stjerner, især hvis det er en person der lige har lavet en 5-6 stykker, lige efter hinanden.
Seriøse får altid stjerner.
Jeg har spurgt kandu vedr. reklamer/annoncer skrevet som tips, men har aldrig fået et svar fra dem.

MVH

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-06-03 12:37

Til ram2

Giver både dig og Rfou ret. Har selv prøvet på at blive en af de "heldige" til at give 0*, men ak nej. Håber på at andre får den mulighed.

mvh ans

Accepteret svar
Fra : Fnollerpige

Modtaget 11 point
Dato : 22-06-03 12:51

På den igen ....

Hvis vi virkelig er så mange der er utilfredse med tips ( eller måden hvorpå det kunne ligne, at folk lirer dem af for, at få point ) - så pres dog på hos Kandu for at få dem til at bibeholde tips, men fjerne muligheden for at få point for dem - det er da den eneste logiske løsning på det - kan man ikke score point på sine tips - sorterer det simpelt og enkelt dem fra der skriver der for, at høste point.

- tilbage er tips som folk virkelig ønsker at dele med andre af en helt anden grund.

Hmmm, kun een ting at gøre Ram - give dem 0 stjerner .... det hjælper fedt, når folk selv laver profiler og giver sig selv stjerner .... de rigtige point-liderlige vil stadig få point.

Jeg vil i hvert fald sende en mail til kandu og tilkendegive at tips burde være uden pointbedømmelse.

Fortsat god søndag

Karina

Ellers må vi finde os i dem ..... og ignorere at det uafladeligt vælter ind med "møgtips"

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 22-06-03 12:53
Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 22-06-03 12:58

Ja, det begynder at være en fornærmelse .....

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 22-06-03 12:59

fnoller>>hvad mener du

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 22-06-03 13:03

http://www.kandu.dk/dk/spg/17492

jeg mener at det fornærmer ens intelligens at være del af noget - hvor den slags er muligt ( dette set ud fra at jeg opfatter omtalte link som en indikation af snyd !! )

- men det var måske ikke derfor du henviste til den Melander ??

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 22-06-03 13:06

Tjek også denne: http://www.kandu.dk/dk/spg/16482

Ang. tips, så sæt en spærring på, så man fx max kan skrive 1 tip om ugen.
Og gør det samtidig til snyd, at den samme bruger skriver tips under flere
forskellige brugernavne.
Det vil sikkert ikke løse problemet definitivt, men nok reducere det kraftigt.
For trods alt er der ikke mere end èn eller to om måneden, der bliver
grebet i snyd - ud af omkring 85000 brugere.

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 22-06-03 13:10

fnoller>>jo det var det, troede du mente at jeg fornærmede dig ved at påpege det...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 22-06-03 13:11

>Rellom

Er der 85.000 brugere på Kandu??? Imponerende. Jeg har vist aldrig set mere end 5 - 10 % være logget på samtidig.

Men ellers var det et meget godt forslag.

Ram

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 22-06-03 13:12

Hej Rellom

85.000 !!!!! øøhhh hvor ?

Hmmmm

_____________________________

så du forresten der er kommet svar på mailen om vrigsted i det indlæg der omhandlede hans famøse snyd, og at han er udelukket, det tog så kun 2 måneder *G
at få Kandu til det .... så tror ikke jeg gider fortælle dem om flere "snydere" - de er jo alligevel over alle bjerge når Kandu slår til ...

Karina

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 22-06-03 13:13

Hej

Der kom ikke flere tip fra mig og jeg har ikke flere bruger!

mvh
Ishoey

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 22-06-03 13:13

Nej melander det var ikke møntet på dig

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 22-06-03 13:14

>Rellom.

Sorry jeg mente 1/000.

Ram

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 22-06-03 13:16

Det var et slag på tasken.
"dertil", som har første login 28. maj, er bruger nr. 82002.
Og så skal det såmænd nok passe, at vi nu er oppe på
omkring 85000.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 22-06-03 13:18

>Ishoey.
Hovsa. Følte du dig ramt?? Der er også andre end dig der knolder rundt i det. Det hjælper sgu da ikke du blir' fornærmet.

Selvfølgelig kan du skrive tips, men sortér lidt(meget) i dem, og saml dem eventuelt sammen på 1 (et) tip engang imellem.

Ram

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 22-06-03 13:19

Hej Karina

Ja, jeg så godt kandu´s svar til dig, og samme sted skrev jeg
en kommentar om, at Elopiys (eller hvad fjolset nu kaldte sig)
er røget samme vej som vrigsted.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 22-06-03 13:20

>Rellom.

Ja ja. Et nystartet firma starter jo heller ikke med faktura nr. 1.

Ram

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 22-06-03 13:21

Jaah sad lige og tænkte at det nok var det du mente, Rellom ..... at det så jævnt kun er de samme 9-1000 brugere der over en periode bruger det er jo så en anden ting ....

medmindre Kandu har "pyntet" på regnskabet

Hvor længe har Kandu eksisteret forresten ?? - Nogen der ved det ?

Karina

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 22-06-03 13:22

Man kunne måske gøre det, at tip der ikke opnår fulde 2 point, simpelthen bliver slettede. Så ville det give mening at vurdere lavt.

Men angående denne vurdering har jeg et spørgsmål: Ofte får man denne besked: Du er en af de heldige der får lov at vurdere dette tips o.s.v..

Man klikker ind, og opdager at muligheden ikke er tilstede mere; men kan alligevel se at der tilsyneladende kun er to der har foretaget vurdering f. eks. således "12/2". Er der tidsbegrænsning på?

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 22-06-03 13:23

>>Ram

Jeg er ikke fornærmet

NB. Jeg har kun skrevet 68 tip siden 31.03.2002

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 22-06-03 13:24

--->Rellom

Hej Karina

Ja, jeg så godt kandu´s svar til dig, og samme sted skrev jeg
en kommentar om, at Elopiys (eller hvad fjolset nu kaldte sig)
er røget samme vej som vrigsted.

_____________________________________________

Nå, den har jeg ikke set - men de sidste par dage har jeg da osse oplevet at jeg ikke modtog mails om samtlige indlæg jeg abbonnerede på, eller deltog i ---- så den må være smuttet.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 22-06-03 13:27

Jeg tror ikke, brugernummeret er udtryk for fusk.
Kandu har eksisteret siden år 2000 - foråret
eller efteråret, det husker jeg ikke.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 22-06-03 13:32

10. juni 2002 blev jeg selv oprrettet som bruger nr. 25183.
Så der er tale om et foretagende i rivende ekspansion.
Men det er da heller ikke så underligt.
For jeg synes stadig, at kandu er det bedste sted på nettet.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 22-06-03 13:38

>Ishoey.

Det lyder ikke af så meget, men det er næsten 1 tip om dagen. Hvis du så havde lagt dem ud i den frekvens, var der ikke en mors sjæl der havde gøet af det, men når de kommer i stimer, og samtidig har den forholdsvis lave underholdningsværdi, så virker det overvældende, og fylder for meget på 1 dag.

Det foregår vel på den måde, at du sidder og surfer, og hver gang du finder noget der for dig er interessant, fyrer du et tip af.

For lige at være overordentlig overpædagogisk, så opret et dokument, kopier de links du synes vi andre absolut skal høre om over i dokumentet. Når du har samlet nogle stykker ( 100 ) så gå den igennem og se om de virker, vurder om du stadig synes vi andre skal delagtiggøres, og fyr dem så af i 1 (et) tip.

Ram

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 22-06-03 13:51

>>Ram2

Det var fra 31.03.2002 !!!

Så det er ikke næsten 1 tip om dagen!!

mvh
Ishoey

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 22-06-03 14:00

Jeg har netop sendt følgende mail til kandu:
Citat
Der opstår til stadighed debatter (rivegilder) om såkaldt pointrytteri, og det er ikke helt uden grund. Ofte ser man en hel stribe af tips, der ikke indeholder andet end et mere eller mindre ligegyldigt links.
Kan det rent praktisk lade sig gøre, automatisk at slette tips med tilhørende point, når de f.eks. ikke har opnået 2 stjerner?
rfou

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 22-06-03 14:01

>>Ram2

Jeg er kun komme med 14 tip siden d. 15-12-2002 Kl. 16:55

mvh
Ishoey

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 22-06-03 14:03

>Ishoey.

April = 30 dg.
Maj = 31 dg.
Jun = 22 dg.
I alt = 82 dg.

68 / 82 = 0,8292682

Du har ret - Undskyld. Det er kun 0,8292682 tip pr dag.

Men det er det jeg kalder næsten 1

Ram

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 22-06-03 14:08

Så sæt et max. på 2-3 tip pr. md. pr. brugere og så uden pointbedømmelse.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 22-06-03 14:12

>Ishoey.

Undskyld mig lige et øjeblik Er der noget jeg har misforstået???

Hvordan kan du komme med 14 tip i perioden 15/12-02 til 30/3-03, når du havde første login 31/3-03??

[citat]Jeg er kun komme med 14 tip siden d. 15-12-2002 Kl. 16:55

mvh
Ishoey[/code]

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 22-06-03 14:13

>>Ram2

Fra 31.03.2002 til fra 31.03.2003 365 dage
også fra den fra 31.03.2003 til nu ca. 75 dage

365 + 75 = 440

68 / 440 = 0,15454545454545454545454545454545

mvh
Ishoey

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 22-06-03 14:14

>Ishoey.
Sorry. Skulle have set sådan ud:

Undskyld mig lige et øjeblik Er der noget jeg har misforstået???

Hvordan kan du komme med 14 tip i perioden 15/12-02 til 30/3-03, når du havde første login 31/3-03??

[citat]
Jeg er kun komme med 14 tip siden d. 15-12-2002 Kl. 16:55[/code]

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 22-06-03 14:15

>>Ram2

Jeg login første den 31.03.2002

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 22-06-03 14:17
Kommentar
Fra : ram2

Dato : 22-06-03 14:18

>Ishoey.

Jeg undskylder, bukker og skraber, og er Jeg har læst forkert.

Men kan du ikke sprede dine tips lidt mere.

Ram

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-06-03 14:19

Hej til alle jer, der deltager i dette indlæg!

Mit andet indlæg her på kandu var: Er kandubrugere seriøse? Det fik jeg mange "hug" for. Måske har jeg formuleret mig forkert, men er det ikke det samme, der nu bliver diskuteret? Der er nogle,efter min mening, der snyder. Dernæst kan jeg sige, at jeg er glad for at være kandubruger. De fleste stiller og svarer oprigtigt på spørgsmål.

Jeg blev meldt ind den 01.06.03 og mit brugernummer er 82781. Tror ikke selv, at der er så mange brugere, men det kan kandu vel svare på. Generelt er der 2-300 brugere online. En dag gik min computer amok, der var flere end 3000 brugere online.

At være en af de heldige, der må give point til tip, det har jeg da også prøvet. Hvis det ikke lykkedes første gang så kan man bare prøve lidt senere.

Sommerhilsen ans

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 22-06-03 14:20

>>Ram2

*ss*

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 22-06-03 14:52

>Rfou.
Dit indlæg, hvor du refererer din mail til Kandu, er et meget godt tiltag, meeen. For nogen tid siden sad jeg en aften for sjov og beregnede gennemsnittet af afgivne stjerner for tips. Såvidt jeg husker, var det ikke ret meget over 2 stjerner der i gennemsnit blev givet.

Om det så skyldes de utroligt mange lavt bedømte tips, eller der faktisk generelt bedømmes meget lavt, har jeg ikke kigget på. (Det er nok en blanding). Under alle omstændigheder vil det reducerer antallet af tips til næsten ingenting, hvis Kandu føjer dig i dit forslag. Stof til eftertanke!!!

Ram

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 22-06-03 15:08

Desuden vil dit ellers udemærkede forslag Rudolg ikke ændre på den dårlige kvalitet vel - for først når de stjerner er afgivet, vil tippet forsvinde .... så der vil stadig være mulighed for dårlige tips, gentagne tips, og tip i en uendelig strøm fra een bruger.

- så jeg mener stadig at pointene skal helt ud af systemet ( Tips & Tricks ) for at fjerne årsagen til det denne tråd, -blandt mange, handler om.

Karina

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 22-06-03 15:13

>X-Ray Fnolle.

Logik for burhøns. Hvorfor ser du altid sådan noget først???

Ram

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 22-06-03 15:25

Jeg tror nu ikke, det ville hjælpe at fjerne pointene.
For folk, der skriver mange tips, gør det sikkert lige
så meget for at markere sig.

Og hvis man har behov for konstant at vise,
at "her kommer jeg", gør man det nok gerne
uden point.

Fx er der jo ingen point at hente i denne tråd.
Og alligevel kan jeg ikke lade være med at grifle løs.

Men jeg har bidt mærke i, at det er pointsystemets
modstandere, der tillægger det den største betydning.
Spøjst nok.

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 22-06-03 15:50

Ram2
Det kan vel også skyldtes, at der er alt for mange intetsigende tips, som godt kan undværes. Og er de slettede fylder jo ikke i de sidste 25. Det tager jo aldrig lang tid før et tips er færdigbedømt, og hvis det så ryger ud generer det ikke ret mange.
Men det er selvfølgelig blot et forslag.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-06-03 16:12

Det er da svært at bedømme, hvornår et tip er intetsigende. Hvis en bruger kan bruge det, er det godt for den pågældende, er der et andet tip, som han/hun ikke kan bruge så er det et dårligt tip.

Men jeg tror at jeg forstår, hvad du mener med det.

mvh ans

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 22-06-03 16:15

Jeg er helt enig med ans

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 22-06-03 16:30
Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 22-06-03 16:49

---> Rellom

du skrev : "Jeg tror nu ikke, det ville hjælpe at fjerne pointene.
For folk, der skriver mange tips, gør det sikkert lige
så meget for at markere sig."

Ja både og .... jeg er nu ikke helt sikker, jeg tror så bestemt på at vi vil se en nedgang i det - klart nogen gør det for at vise "her-kommer-jeg", men mange gør det altså osse for at få skrabet lidt billige point hjem....

_______________________________________________________

---> Ram

"Logik for burhøns" *GG
- det er jo i sig selv svaret ikk`.....
det er så noget vi quinder lægger mærke til - de små ting i hverdagen

Karina

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 22-06-03 16:52

>Fnolle.
Skal den hønsesammenligning i øvrigt være gældende, vil jeg klart anse dig for en fritgående

Ram

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 22-06-03 16:56

Hmmm... har lige siddet og skimmet jeres indlæg igennem, og vil lige tilføje: OMG (OH MY GOD)

http://www.kandu.dk/dk/tip/1302 <-- HVORDAN H*LVE*E kan han få FEM stjerner for det tip????????? Er folk blevet generøse af sommervarmen??????? Jeg undrer mig bare over hvordan man kan for at skrive "den omvendte jantelov" kan score 5*, og vi andre (ahem, JEG jvf. en bemærkning fra Ram i et tidligere indlæg), gerne vil dele vores oplevelser ud som f.eks. http://www.kandu.dk/dk/tip/4281 , http://www.kandu.dk/dk/tip/4225 og min ynglings http://www.kandu.dk/dk/tip/4061... jeg fik 2,8 stjerner for det tip med et program der kunne stoppe spam... Et KANONT program (bruger det selv... har fået reduceret antallet af spam-mails ned fra ca. 30 om dagen til 3-5)...

Ja, det er en lurm verden vi lever i

MVH Ostemanden!

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 22-06-03 16:56

Jamen det er jeg skam osse Ram - fritgående med adgang til vand og korn - egen siddepind
og godt med plads at være på.....

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 22-06-03 16:59

Og bemærk venligst at mit indlæg IKKE var ment som en protest imod tippet, men imod bedømmelsen af tippet...

Så skulle alt vist være på sin plads...

MVH Ostemanden, der er AFK den næste uge, pga. Roskilde Festivalen

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 22-06-03 17:03

>Fnolle.
Jeg kan simpelthen se det for mig.

Og til Ostemanden. Øhhh,,,,, var du ikke smuttet fra Kandu?? Ikke fordi du *skal* fastholde din trussel fra anden tråd, men lidt har jeg da lov at smile. Ik?

Ram

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 22-06-03 17:41

Og her kan jeg sidde og glæde mig over, at man kan udtrykke sig både med humør og en fordragelig tone.

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 22-06-03 17:55

juhhuuuu hvor er i altså bare lige sjove der......hvorfor tager vi allesammen ikke vores sokker af(hvis vi da har nogle på) og sætter os i en rundkreds og er rigtig sociale og klapper hinanden på skulderen, fordi vi er så gode til at finde andres fejl, og på en venlig og høflig måde gøre opmærksom på dette, bla. fordi vi ikke tør at konfrontere os selv med at vi rent faktisk deler art med disse øhh disse hmmm pointludere er jo så stærkt et ord, lad os kalde dem for pointnappere(kæft det var dårligt).

gifle gafle ekstrabumsi gifle gafle ekstrabumsi....

arrgghh min kakaofugl, jeg er skredet..

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 22-06-03 18:56

øøhhh nååeehh ja melander !!

Karina

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-06-03 19:43

Hmm måske skulle man skrive et tip om denne tråd.
Det tog lige ca. 20 min at læse det hele. Eyvind.

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 22-06-03 19:44

hvad mener i der skal være i et tip..? er her nogen der giver 0 stjerner hvis det er et tip som ikke interesserer en..???

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 22-06-03 19:47

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-06-03 19:49

Det er jo nogle gange problemet, hvis ens nysgerrighed falder ind på et tip, som ingen interresse har og man bliver sat til at bedømme det. Gør jeg det så prøver jeg da at bedømme så godt jeg kan, for det skylder man vel "tipperen"
Eyvind.

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 22-06-03 19:53

Godt gået emesen

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 22-06-03 20:41

hvordan kan det så være at der nogle gange er tip som er brugbare som bliver vurderet til 0 stjerner..?????

det kan da enten kun være mangel på interesse eller at man ikke synes at brugeren skal have point eller hvad.??

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 22-06-03 20:53

Det er vel ikke umuligt. at der ind imellem bliver taget personlige hensyn; men det kan vel ikke forhindres.

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 22-06-03 21:07

det ved jeg ikke om det kan.. det burde der i hvert fald ikke.!

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 24-06-03 13:02

ram > Tjooo... Men min trussel kom lidt i frustration... så man skal ikke tage den for alvorligt... men jeg gider ikk deltage i disse debatter... ville bare lige ud med min forundring jvf. min forrige kommentar

MVH Ostemanden

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 24-06-03 14:13

Du er velkommen for mig.

Ram

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 24-06-03 14:53

hehe, jamen tak da... nu vil jeg smutte ind til byen og købe en ghetto-blaster med CD-afspiller, og tøffe ud til roskilde festival igen... Det skulle i altså tage at prøve, folkens... KANON oplevelse

MVH Ostemanden

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 24-06-03 15:10

Det er klogt at tage en ghetto blaster med, der er jo ikke for meget musik derude i forvejen, og de spille altid så lavt

100.000 (sidste års ca. antal i alt) i 4 dage på ......skal vi sige 20 tdr. land

100.000 der skider min. ½ kg. om dagen = 200 tons lort
100.000 der tisser min. 3 L. om dagen = 1,2 mio L pis

Og så alt det andet. Neeej jeg er blevet for gammel og magelig, me rigtig god tur.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-06-03 17:05

Ram2 - forkert beregning.
Der drikkes mere end der spises.
Eyvind.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 24-06-03 17:12

Ja det gør der vel. Men illustrativt, ikke?

Men jeg har engang mødt et sæt piger i et S-tog, der havde været på festival. Den odeur de omgav sig med, var ikke en der føres i velassorterede duftforretninger. Puha, jeg kan næsten genkalde mig hørmen. Man kunne sagtens kalde den "Gå væk hund".

Ram

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 24-06-03 18:47

og iøvrigt ram, der kun 35.000 mennesker nu... vi bliver 70.000 fra på torsdag

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-06-03 18:53

ostemanden!
Har du pc og opkobling med så man kan stille et par spørgsmål og følge med der nede.
Eyvind.

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 24-06-03 19:04

Eyvind, Både og... Lige nu sidder jeg foran min egen maskine, men der er en computercafe med internet hvor man gratis kan låne en computer og tjekke sin mail og gøre hvad man ellers har lyst til... så du kan bare spørge løs, så skal jeg nok prøve at svare bedst muligt på det

Hvis i lige vil have en melding indtil nu, så:
Har det været okay indtil videre. Festivalen har været præget af lidt storm+regnvejr, men det er ikke noget der har kunne bemærkes på humøret... Ellers har det været stille og roligt... Et par småkoncerter har været givet af bl.a. Soft Porn (DK mestre i rock '98)...

Det var status indtil videre

MVH Den lalleglade ostemand

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-06-03 19:07

Til ostemanden!

Hils lige min søn fra mig. Han står i en af ølboderne for at SÆLGE ØL.

Sommerhilsen og god tur ans

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-06-03 19:10

Så laver jeg et spørgsmål:
Om hvordan går det vores udsendte kandu-bruger i Roskilde festivallen.
Eyvind.

Godkendelse af svar
Fra : ram2

Dato : 18-08-03 20:19

Tak for svaret Fnollerpige.

Da det jo er St. Badedag, hvor der skal ryddes op, må jeg hellere få dette sp. lukket.

Mvh
Ram