/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Udskrivning af kuverter
Fra : elise
Vist : 666 gange
50 point
Dato : 22-06-03 07:53

Jeg udskriver regelmæssigt kuverter med min afsenderadresse + modtagerens adresse på forsiden. Pludselig er det blevet sådan, at den kun skriver min afsenderadresse og ikke andet.......Er der nogen, der ved hvorfor og hvad jeg kan gøre????
vh Elise

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 22-06-03 08:18

Lidt flere oplysninger kunne hjælpe. Hvilket program bruger du?? osv.

MVH

Kommentar
Fra : per0702

Dato : 22-06-03 08:40

I Word brug Funktioner / breve og forsendelser / guiden brevfletning og prik det af du skal bruge.
Bruger du breve og forsendelser / konvolutter og etiketter skal du have indledt dit brev med navn og adresse på modtageren eller skrive det nu. Der er også et adressekartotek du kan hente det fra, ved at markerer adressebogen ved det tomme felt.
Mange hilsner per0702.

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 22-06-03 10:55

check dine udskriftsindstillinger for kuverter, da det er disse der er forkerte.

Kommentar
Fra : elise

Dato : 22-06-03 16:09

Jeg bruger Word 97 - og har indtil for et par måneder siden ingen problemer haft, men uden varsel begyndte printeren kun at printe afsenderadressen ud. Jeg kan ikke se nogle steder i indstillinger for kuverter, hvor der kan/skal ændres på noget.

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 22-06-03 16:15

Word ->Funktioner ->Konvilutter og etiketter ->Indstillinger ->Udskrivning

Kommentar
Fra : elise

Dato : 24-06-03 05:42

I "Indstillinger" + "Udskrivning" er der ikke ændret noget, så jeg ved stadig ikke, hvad jeg skal gøre?

Kommentar
Fra : per0702

Dato : 24-06-03 08:34

Det er mange år siden jeg har brugt Word 97.
Men jeg sikker på at det er i Funktioner / Konvolutter og etiketter dine problemer opstår.
Tjek hvert et feldt også det feldt der hedder indstillinger med kuvertstørrelse og et der hedder fødning.
Jeg har svært ved at se at det kan komme fra andre steder når nu afsenderadressen bliver udprintet normalt.
Prøv at gennemgå det hele denne funktion med dens muligheder.
Mange hilsner
Per0702

Kommentar
Fra : elise

Dato : 20-09-03 23:47

Der er ikke noget der hjælper med hensyn til indstillinger osv...........?
Elise

Accepteret svar
Fra : viskinge

Modtaget 50 point
Dato : 27-07-04 06:43

Vær venlig at lukke dit spørgsmål.

MVH

Godkendelse af svar
Fra : elise

Dato : 27-07-04 06:50

Undskyld