/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Håndværker-pris opsætning gips skillevæg
Fra : mostmighty
Vist : 477 gange
50 point
Dato : 13-10-15 19:39

Hvad vil I vurdere en god pris ved en håndværker vil være på opsætning af gips skillevæg?
Den skal være 9 meter lang, loftshøjde ca 2,5 meter.
Forestiller mig stål-skelet, isolering samt to lag gipsplader på hver side af skelettet.
Inklusiv spartling og maling på hver side.

Kommentar
Fra : omahexen

Dato : 13-10-15 19:43

Prøv at gå ind på "håndværkertilbud",der kan du få en pris fra flere forskellige håndvæekere.

Kommentar
Fra : mostmighty

Dato : 13-10-15 20:06

Omahexen: ja kender godt sådanne sider. Men står lige og har brug for at vide det Idag.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 13-10-15 21:29

Hernede hos vor Dress under 14.000 kr.
I hovedstaden ca. det dobbelte?

Accepteret svar
Fra : Thomas_Mygind

Modtaget 50 point
Dato : 13-10-15 21:35

Hvis det er uden strøm/stikkontakter og alt er regulært - ingen døre m.v. - så vil jeg siger at Skelet og gipspladeopsætning tager 1 dag. Så er der 3 x spartling og slibning = 1 dag. Filt + Maling = 1 dag. Divrese tid = ½ dag

Alt i alt ca. 3½ dag = 14000 kr

Materialer er 40 gipsplader + uld + stållægter + skruer + 50 liter spartel + 20 maling = 10.000 kr

I alt omkring 24.000 kr

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 14-10-15 00:55

Min beregner siger 28200 plus moms.
Og det er uden indblanding af elektriker.
Prisen forudsætter, at der ikke skal skæres spor i gulv og loft og at der er ryddet mindst tre meter på begge sider af væggen.

Kommentar
Fra : omahexen

Dato : 14-10-15 12:25

Og husk så lige det med håndværkerfradraget,jeg tror du er berettiget.

Godkendelse af svar
Fra : mostmighty

Dato : 21-12-15 21:23

Tak for svaret Thomas_Mygind.