/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Hexfile?
Fra : amh
Vist : 310 gange
20 point
Dato : 21-06-03 21:50

Hejsa jeg surfede idag på nettede og så kom der en Popup fra en eller anden hjemmeside hvor man kunne få hexfiles til sin statelit modtager! hvad er det for nogle koder eller hvad? og hvad gør man med dem? Hilsen Andreas! ps Har ikke mere end 20 points så... håber at i vil svare alligevel...! sorry!

Kommentar
Fra : als

Dato : 21-06-03 22:34

hexfiler er noget med at du kan taste forskellige koder ind ved hjælp af din fjernbetjening til din satellitmodtager for derefter at se satellittv illegalt. Det undrer mig at det popper op, for normalt er det meget få ting som popper op når man surfer, altså med mindre man har spyware og andet lo... Jeg har ingen popups.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-06-03 23:51

als -> bruger du Opera 7 eller hva'... IE6 smider sgu da hele tiden sådan noget lo.. i hovededet på os andre

amh -> Søg på 'satellit modtager hex koder gratis tilbud' på google danske sider og se om der dukker noget op.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : als

Dato : 22-06-03 05:40

Hej molekyle. Nej jeg bruger IE6 uden popupstopper. Og når jeg fyrer den af med at jeg ikke har popups så må jeg sige at nogle gange får jeg nogle små danske som reklame for tdc og noget æbleedikke man kan købe for at tabe sig. Jeg får praktiskt talt ingen udenlandske. Jeg har haft besøg af nogle venner mm og andre som ikke har troet på hvad jeg siger. De har så surfet rundt på min puter og har måttet indrømme at det er sandt.

Hvordan kan det så være? Jo, grunden til popups er i mange tilfælde spyware, adware og malware, for ikke at snakke om trojaner. Men det er en meget lang historie som jeg kunne skrive bøger om. Jeg sørger for at holde min puter 100 procent fri for den slags ved hjælp af en lang række værktøjer og ikke mindst HijackThis som jeg kører mindst en gang om ugen. Det er et værktøj som i ukyndiges hænder kan forvolde meget skade på puteren for man går simpelt hen ind og roder i registreringsdatabasen og finder urls og nøgler som skal fixes (som HijackThis kalder det). Jeg er med på Eksperten (sikkerhedsgruppen som jeg næsten topper) og Kandu som jeg vist nok også topper i sikkerhed samt vant til at kigge på HijackThis logs og diskutere sikkerhed i USA-fora. Derfor min påstand: Popups kan i mange tilfælde (næsten) kureres med en ren pc. Hold dig f.eks. orienteret på Spywarefri.dk

Og undskyld amh at jeg blev nødt til at bruge dit spørgsmål til lidt forklaring.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-06-03 09:32

amh -> Du må undskylde vi bruger lidt plads her.
als -> Jeg bruger SpyBot S&D og Spywareblaster. Jeg rydder op også i restreringsdarabasen. Bruger ingen 'Gratis' shareware kun købe- og freewareprogrammer som er fri for 'ADware'. Æbleeddiken har jeg været edddikesur på. For 3 uger siden poppede den 57 gange på en aften. Og prøv politiken og ekstrabladets hjemmesider. Det er til at blive idiot af. Tak for linket als.

OaO MoloKyle \-->

Kommentar
Fra : als

Dato : 22-06-03 11:44

Hm.... Prøvede lige Ekstrabladet. Den kom med en FDM-reklame, men ikke da jeg vente tilbage til siden. Og Politiken den kom slet ikke med nogen. Jeg synes ikke det er meget. Skulle der være en side som generer mig med popups ja så går jeg slet ikke derind, men som sagt, så synes jeg ikke det er slemt.
Spybot og Spywareblaster er gode programmer, men jeg vil også anbefale det meget lille IE-Spyad, hvis du bruger IE. Find det hos Spywarefri.dk Med et enkelt klik lægger du tusinder af stygge URLs ind under "klassificerede sider" og så må vi nok hellere slutte for det er nok ikke rigtig at bruge amh's spørgsmål. Unskyld endnu engang amh.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 22-06-03 13:05
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-08-03 18:49

amh -> ja, så er det to måneder siden der sidst kom kommentar til dit spørgsmål. Har du fundet ud af det med Hex koderne?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-04 09:03

Anybody home ? I'm gone ...forever </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-08-06 21:40

Kunne du bruge kommentarerne til noget?

Jeg hopper nemlig af her ,-)

</MOLOKYLE>