/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
George Michael Unplugged
Fra : Franko
Vist : 375 gange
150 point
Dato : 11-12-01 12:54

Er der nogen der ved hvor man kan download George Michaels Unplugged-session?
Jeg har ledt og ledt men den er ikke til at finde!

Tak!

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 11-12-01 12:50

Har du prøvet via KAZAA ?
www.kazaa.com

Kommentar
Fra : Franko

Dato : 11-12-01 15:43

Jeg kender Kazaa, men det må ikke være p2p-programmer (eller andre fildelingsprogrammer) men almindelige "save as" links...

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 11-12-01 16:58

Hej igen

Mener du -hvor du kan hente all sangene fra "Unplugged" ? I så fald skal du jo ind og søge på "de sorte sider"
http://www.g-michael.com/

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : deurell

Dato : 12-12-01 11:27

Husk at det er ulovligt at downloade musik, men at du gerne må tage en kopi til eget forbrug.
Dette betyder at det er lige så ulovligt at downloade p2p som fra et download link.
Det er dog en mulighed at låne skiven på et offentligt bibliotek og bruge et konverteringsprogram til at konvertere den til mp3.
Grunden til at jeg skriver dette er at ulovligheder ikke hører hjemme på kandu.dk og at jeg gerne vil hjælpe.

Jeg ved desuden ikke om den eksistere på cd.

Hilsen Deurell

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 150 point
Dato : 12-12-01 12:53

Hej Franko
Prøv her
http://www.geocities.com/SunsetStrip/Palms/7887/
Prøv også at tage en kik på dette link
http://www.yogworld.com/links/articles.htm
MVH Brian