/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Instilling til at modtage 4G på tablet
Fra : bibsamie
Vist : 473 gange
100 point
Dato : 23-09-15 17:26

Hej nogen der ved hvorledes an instiller 4 G på en Samsung tablet hvis je tager simkortet over i min Ipad så kører den 4 G men ikke i Samsungen, nogen der kan forklare ??

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 23-09-15 17:50

Det kræver vel at telefonen kan bruge 4G, hvor gammel er din Samsung?

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 23-09-15 20:22

Der er forskel på enhedernes modtageegenskaber, faktisk klarede en af tidligere IPhone modellerne sig ret dårligt i 3G.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 23-09-15 21:44

Har du set efter i ? indstillinger/ netværk.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-09-15 08:34

4G forbindelse virker kun på en 4G enhed ..ikke på en 3G. Du kan ikke få en 3G enhed til at køre 4G.

Omvendt går det fint med at få en 4G forbindelse på en 4G enhed til at køre 3G.
Det hedder at være; bagudkompatibel
</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 100 point
Dato : 24-09-15 13:26

Citat
Hej nogen der ved hvorledes an instiller 4 G på en Samsung tablet

Kort og godt: Det kan du ikke medmindre Samsung Tabletten kan modtage 4G
Det fremgår af specifikationerne på den, om den kan.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 24-09-15 13:49

Citat
Det hedder at være; bagudkompatibel

Den kan endda køre Edge som vi stort set kan kalde 1G........men det kan man også surfe en smule på.

Jeg har såmænd fornylig skiftet mit simkort, det har holdt siden 98` hvor jeg skulle skubbe hele kortet ind i murstenen.

Godkendelse af svar
Fra : bibsamie

Dato : 29-10-15 18:09

Tak for svaret dova.