/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Pc. Fryser fast. windovs 10
Fra : Nul7
Vist : 421 gange
100 point
Dato : 22-09-15 15:50

Min computer har ellers fungeret godt med den nye win.10. men nu fryser den fast.
Den starter normalt, og jeg kan også åbne en side, men herefter er den ikke til at rokke.
Kan få joblisten frem, men kan ikke afslutte jobbet.
Har bøvlet lidt med Mic. silverlight den er installeret.
Kan heller ikke gå tilbage i tiden, har forsøgt at slukke brutalt og genstarte.

Håber I kan hjælpe mig. vh. Nul7

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 22-09-15 18:51

Højreklik på C:/ egenskaber/funktioner - undersøg - eller F8 under opstart

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 23-09-15 19:32

Jeg fik den til at køre indtil jeg kunne få den tilbage til et tidligere gendannelsespukt, - men den fryser stadig væk.

Mig-selv, hvad er arbejdsgangen ved at ved at bruge F8?

Kunne jeg bare gå tilbage til min windows 7..

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 23-09-15 21:18

Sender lige en PM

Kommentar
Fra : spimmer

Dato : 25-09-15 15:20

Hej.
Hvilken Browser bruger du?
spimmer

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 25-09-15 16:40

normalt Google

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 03-10-15 10:59

Jeg må opgive indtil videre, jeg vil ikke bruge mere tid på i øjeblikket.

Jeg fik den tilbage til win 7, - den haltede også lidt, så fik jeg tilbudt win. 10 igen og nu sidder den totalt fast.
Kan det være noget med biosen?