/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Point til kivi
Fra : hvaderikkeibrug
Vist : 370 gange
500 point
Dato : 18-09-15 09:36

Hej kivi
Jeg er bare SÅ glad for at disse adgangskoder nu er slået fra....
Petra

Accepteret svar
Fra : kivi

Modtaget 510 point
Dato : 18-09-15 09:41

tak ja det er irriterende med coder men nogen mener at coder skal man havde for tænk hvis nogen skulle gå hen og starte pc og se tante agates fødselsdag eller de billeder farmand gemmer

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 18-09-15 09:49

Citat
tak ja det er irriterende med coder men nogen mener at coder skal man havde for tænk hvis nogen skulle gå hen og starte pc og se tante agates fødselsdag eller de billeder farmand gemmer

Det kunne jo være der var nogle der havde lidt mere indhold i deres liv end blot det og som de så de gerne vil beskytte...

Godkendelse af svar
Fra : hvaderikkeibrug

Dato : 18-09-15 09:59

Tak for svaret kivi.

Kommentar
Fra : hvaderikkeibrug

Dato : 18-09-15 10:03

Til marken 84,
Ja hvis man har sin computer stående et sted, hvor andre kan bruge den, er det rart med en kode.
Men hvis man som enlig pensionist skulle få besøg af pilfringrede børne/oldebørn, der ikke har deres egen computer med - hvilket er sjældent i vore dage - kan man jo bare slå koden til igen.
Nu har vi jo vejen ad hvilken det hurtigt kan lade sig gøre.