/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Bleg falmet Berlingo (lakforsegler)
Fra : kai-d
Vist : 326 gange
300 point
Dato : 10-09-15 22:54

En rød bleg falmet Berlingo blev født på ny.
Har kun brugt Turtle- produkter:
Nano- Tech Cleaner og langsomtgående eksenter-sliber helt i bund fik en fantastisk klar rød farve og så.
Nano- Tech Car Wax 2 gange med langsom eksenter-sliber og håndpolering, her er det hele gået godt, men prøvede så.
Nano- Tech lakforsegler uden maskine håndpolering på et lille stykke, her gik det galt det blev lidt mat skjoldetagtigt ingen glans, på dette lille område måtte jeg starte forfra, for at det blev pænt igen.
Spørgsmålet er, hvad gjorde jeg galt med lakforsegleren, jeg kunne jo også bare droppe lakforseglren men er blevet lidt nysgerrig.
Mvh.
Kai.

Accepteret svar
Fra : hjkofoed

Modtaget 300 point
Dato : 11-09-15 02:02

Jeg mener, at du ENTEN skal bruge lakforsegler ELLER wax.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 11-09-15 03:15

Citat
Nano- Tech lakforsegler uden maskine håndpolering på et lille stykke, her gik det galt

Lod du det hærde som det skulle?

Godkendelse af svar
Fra : kai-d

Dato : 11-09-15 23:01

Tak for svaret hjkofoed.
Holder mig til Wax.
Mvh Kai.

Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 12-09-15 02:44

Selv tak, kai-d,
når du har brugt din wax op, så giv den en grundig rens igen, hvorefter du giver den forsejler.
Når den forsejlede bliver trist, kan du bruge wax igen nogle gange o.s.v..
God fornøjelse.