/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Bluetooth
Fra : Nul7
Vist : 289 gange
100 point
Dato : 10-09-15 11:55

Jeg har et par trådløse højtalere ( Bluetooth ) creative T 30.
De virkede fint da jeg kørte win. 7. men nu på win. 10 er de tavse.
De parre korrekt og melder ok. etablering.

Der popper et link op, - http://www.bluesoleil.com/download/ENDownload.aspx
Mit spørgsmål er, tror i det det hjælpe at dounloude dette?

Eller har i et andet forslag?
v.h. Nul7.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 10-09-15 14:13

Det er ikke nødvendigt at hente ekstra programmer for at bruge bluetooth, du har selvfølgelig bluetooth på computeren når det har virket med en tidligere version af Windows.
Prøv at gå i Indstillinger og se efter om bluetooth er slået fra.
Venstre klik på flaget nederst til venstre på skærmen og klik på Indstillinger, klik på Beskyttelse af personlige oplysninger, klik på Radioer op sørg for at Lad apps styre radioer er slået til

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 10-09-15 20:15

Skan din pc for spyware, hvis ikke du har brugt noget software burde der ikke dukke en hjemmeside op.

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 11-09-15 18:21

Det er ikke en hjemmeside der dukker op men en kort meddelelse nederst i højre hjørne, er der kun et par sekunder.
Jeg har skannet den via defender. alt ok.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 11-09-15 21:49

Citat
Der popper et link op, - http://www.bluesoleil.com/download/ENDownload.aspx

Citat
Det er ikke en hjemmeside der dukker op men en kort meddelelse nederst i højre hjørne, er der kun et par sekunder.

DET burde stadig ikke dukke op, hvis ikke du har brugt noget fremmed software - og tvivler på at det lige frem er Windows der forsøger at hjælpe dig - har du prøvet at de-aktivere din sikkerhed? uden at være på nettet.
Defender? hvis det er den fra MS - så prøv noget der virkelig kan finde spyware og virus.
MallwareBytes er det bedste - AVG får tæsk af en vis bruger herinde / IKKE MIG da den finder alt skidt på min pc = begge gratis som prøveudgaver, og eneste forskel på gratis og kø? er at opdateringerne er et par uger gamle - hvilket intet betyder, hvis ikke man lige frem er ude efter at få virus og andet godt - og det er som regel på pornosider de først kommer, da mennesker har mere lyst til SE end beskytte sig (også Fysisk )

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 11-09-15 21:56

NB, jeg har selv et par WiFi adaptere liggende (købt i Kina) og de får også rette koder og kan finde kontakt på nettet = men ikke om pc kan komme DET/ har en Dansk, den finder nettet med det samme uden problem, dog bruger jeg den ikke da den forstyrrer visse andre signaler jeg har i stuen - så på en eller anden måde kan der vist være fejl på de genstande.

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 12-09-15 13:52

Jeg studere lidt om hvad win. 10 kan levere og det der dukker op nederst i højre hjørne hedder NOTIFIKATIONER, der bl.a. skal fortælle mig om hvad der foregår at nye ting - bl. a. mail, tilkobling o.s.v.

Annuller spørgsmålet
Fra : Nul7

Dato : 15-09-15 14:16

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål