/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Til Frank SP
Fra : ram2
Vist : 408 gange
50 point
Dato : 21-06-03 06:52

Hvor har du det fra Frankie. Det tip med media Player var rigtig godt.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 21-06-03 07:02

Frankie.
Ved du om man, når man har lavet en afspilningsliste, kan få spilletiden oplyst for det samlede antal numre der ligger på listen?

Mvh.
Ram

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 21-06-03 07:04

Til ram2

Det har jeg fra bladet Computer World som jeg får på min arbejdsplads.

Nu ved jeg ikke om du gør nar af mig???, det tror jeg egentlig du gør, for man kan ikke se det på afgivne stjerner. Det er bare OK. Det kan være der er andre der kan bruge det. Jeg lavede det såmænd i en god mening.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 21-06-03 07:13

Frankie. Nu må du holde op med at være paranoid. Jeg MENTE det. Jeg har klikket ind på dit tip mindst 25 gange for at få lov til at afgive flest mulige stjerner.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 21-06-03 07:17

Der kommer så meget ragelse på Tips & Tricks, så er det befriende at se et godt tip for en gangs skyld. Derfor satte jeg en lille pointgave på, som du skal ha'.

Jeg har allerede installeret det.

Mvh.
Ram

Accepteret svar
Fra : Franksp

Modtaget 60 point
Dato : 21-06-03 07:46

Hej ram2

Jeg er sgu ikke paranoid, men da jeg ved du godt kan ha' lune, kunne du godt ha' fundet på det, og det er også bare OK. Jeg har aldrig noget mod en "kammeratlig" dril. Ram, nej jeg har ikke selv haft tid til at afprøve programmet, men læst artiklen i nævnte blad. Mit job som fællestillidsmand, krævede pludselig møder i København 3 dage i denne uge, og om 2 timer, ta'r min kone og jeg på ferie i Løkken, hvor vi har lejet en rigtig dejlig luxus-ferielejlighed for en uge. Vi kunne desværre ikke få den længere.
Ram2, kan du nu passe godt på KANDU, den uge jeg er væk, og ha' iøvrigt selv en god sommerferie.

Med kærlig hilsen
Frank

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 21-06-03 07:48

Tak i lige måde og god ferie.

Ram

Godkendelse af svar
Fra : ram2

Dato : 21-06-03 07:48

Tak for svaret Franksp.